اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050369855429

خدمات رایگان گرتور به صاحبان مشاغل

کسب و کار خود را در سامانه گردشگری ثبت کنید

کد: 1395050369855429

http://goo.gl/FUkIXl

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه راهنمای گردشگری گرتور به بهانه آغاز به کار نسخه وب، تا مدت محدودی، خدمات ایجاد صفحه کسب و کار (Brand Page) برای مشاغل مربوط به گردشگری را به صورت رایگان ارائه می دهد.

سامانه گردشگری گرتور

سامانه راهنمای گردشگری گرتور نسخه وب خود را در قالب پیش نمایش راه اندازی کرده است. این سامانه که قرار است با ارائه ایده های نوین در زمینه گردشگری الکترونیک، تبدیل به یک شبکه اجتماعی خاص برای علاقه مندان به گردشگری و میراث فرهنگی شود بنا دارد با استفاده از پتانسیل موجود، به ارتقای فرهنگ گردشگری و رشد و توسعه خدمات و کسب و کارهای مربوط به گردشگری یاری رساند.

به همین منظور و در این راستا، همزمان با آغاز به کار نسخه تحت وب سامانه، از خدمات و کسب و کارهای مربوط به گردشگری دعوت به عمل آمده تا صفحه اختصاصی فعالیت و مشاغل خود را به طور رایگان در گرتور ایجاد کنند. این امکان تا پایان روز چهارشنبه هفتم مردادماه 95 با استفاده از کد تخفیف ویژه dc158000139505 قابل استفاده است. قابل توجه است که ایجاد صفحه رویداد (مثلا تورها و پکیج های آژانس هواپیمایی شما) به طور کلی در گرتور رایگان بوده و شما این فرصت را دارید که صفحه کسب و کار (Brand Page) خود را با تمام قابلیت های آن و اعتبار یک ساله به صورت رایگان ایجاد کنید.

برای این کار کافی است به سایت gartoor.com مراجعه کرده و پس از ثبت نام، به بخش ایجاد نمایه رفته و با انتخاب بسته نقره ای (یکساله) اطلاعات پروفایل و صفحه کسب و کار خود را درج نموده و هنگام ثبت سفارش کد تخفیف فوق را وارد نمایید تا صفحه شما به رایگان ثبت شود.

تمام کسب و کارهایی که مستقیم و غیرمستقیم به گردشگری ارتباط دارند من جمله هتل ها و اقامتگاه ها، آژانس های مسافرتی، تالار و رستوران ها، کافه ها، بازارهای سنتی و مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره ای، پرتال ها و خدمات گردشگری الکترونیک می توانند از این امکان بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گرتور

سامانه آنلاین راهنمای شهری در حوزه فرهنگ و گردشگری و کسب و کار

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان