اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068525632

بررسی عطر 3 fluers برند نیش Parfume D`EMPIRE

ترکیب و توازن ظریف رایحه ها

کد: 1395043068525632

http://goo.gl/91D113

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی به تابلوی شهردار بازل و خانواده اش درمعیت مریم باکره می نگرید (اثر هانس هولباین هنرمند بزرگ عصر رنسانس) یا تابلو مادونا اثر رافائل، درخواهید یافت چرا این آثار بزرگ برای قرن ها درخشیده اند.

بررسی عطر 3 fluers برند نیش Parfume D`EMPIRE

این آثار نه یک منظره عجیب یا محیرالعقول را به تصویر کشیده‌اند و نه حاوی رموز  و ابهامات پرشمارند، دقیقأ به همین دلیل بزرگترین آثارکلاسیکند. چگونه؟ این آثار تمام دستاوردهای هنر، دانش و تکنیک نقاشی را تا عصر خویش به شکلی ممتاز بکار بسته اند و همین سبب گشته تا اثری خلق شود عظیم، تاثیرگذار و برخاسته از ساده ترین احساسات موثر انسانی.

اگر در جهان عطر بخواهیم با قید تساهل این معنا را بکار ببندیم و صد البته نه به شکل هنر متعالی هولباین و رامبراند و رافائل بلکه درگستره هنر و دانشی متفاوت، برخی عطرها مصداق عالی تمام سنت های کلاسیک و همه دانش عطرسازی و ترکیب و توازن رایحه ها را به شکلی ظریف بکار بسته اند و نتیجه ای خیره کننده یافته اند.

عطر 3FLEURS دقیقا چنین اثری از کار در آمده. پرفیومی که داعیهٔ امروزین یک عطر پست مدرن و عجیب ندارد. سراسر عطریست که گویی شهرزاد هنگام خواندن قصه سندباد بحری برای خلیفه می توانست چنین عطری از او به سمت سلطان آید. ماریا دمدیچی آن‌ پرنسس ایتالیایی و شهبانوی فرانسوی نیز همین رایحه را بر تن داشته باشد در حالی که همان قدر عطر مدرنی است که یک بانوی جوان ولی موقر برای حضور برفرش قرمز، 3FLEURS را بی چون و چرا مناسب خواهد یافت.

اماچرا؟ این شاهکار پرفوم دامپائر یک عصاره وزین و غیر سنگین و غیر اسانسی از گل هایی است که دقیقا همان رایحهٔ حیاط  زیبای ورسای در آغاز بهار است. رایحه ای ممزوج از گل های سپید و سرخ و تمام شکوفه ها آن هم درخنکای آغاز بهار هنگام غروب! غروب دقیقا زمانی است که شامهٔ انسان بیشترین تمایل رابرای اغنا شدن از روایح خوش دارد. به ویژه وقتی در هوای آزاد و خنک باشد. پرفیوم به نحوی طراحی شده که این جذبه ها را به شکل عجیبی و حتی ناخودآگاه در جستجو کردنشان درشما به اوج رساند.

در آغاز حرکت رایحه، یکی از زیباترین روایح گل رز را حس خواهید کرد. گل رز جوان و غنچه گونه، شاد و سرخوش و نه اشباع شده و غلیظ. در کنار رز حضور یلانگ یلانگ فضای فانتزی و پودری متفاوتی را رقم می زند و سنگینی صمغ گالبانوم باسبکی فانتزی یلانگ یلانگ طراز می شود. پونه نیز بخاطر گرما و سرمای توآمان مدام در حال بالانس کردن رایحه است و به خاطر نوع رایحه محرک پونه عمق بخشی مناسبی به آن می بخشد.

بویژه در کنار تنه صمغ بسیار به جای اثر صمغ گالبانوم. سپس اوج اثربه قدرت رایحه فلزی. گس و پودری حداقلی شمعدانی در کنار رب النوع لوکس روایح پودری زنبق آغاز می شود. اندک فضای فانتزی درعمر اصلی عطر، به خاطر توآمانی شمعدانی و زنبق ایجاد شده اما به اندازه.

3FLEURS بی تردید یک شاهکار است!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس