اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168604727

کتاب اتحادیه بین‌المللی سردفتران منتشر شد

کد: 1395043168604727

https://goo.gl/SPG713

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب اتحادیه بین‌المللی سردفتران توسط مؤسسه انتشاراتی مشق شب چاپ و منتشر شد.

کتاب اتحادیه بین‌المللی سردفتران منتشر شد

به گزارش انتشارات مشق شب، سید محسن میری نویسنده این کتاب، با اشاره به این‌که اتحادیه بین‌المللی سردفتران یک سازمان وابسته به سازمان ملل است که با ایجاد یک نظام واحد و یکسان در زمینه سردفتری و حوزه‌های مرتبط با آن فعال است، افزود: اتحادیه بین‌المللی سردفتران علاوه بر ارتقا و گسترش فعالیت‌ها و روابط سردفتران در عرصه بین‌المللی، به دنبال حفظ جایگاه و استقلال سردفتران می‌باشد تا خدمات بهتری را به شهروندان در سراسر جهان ارائه دهد.

وی تصریح کرد: این اتحادیه همچنین شریکی برای سازمان‌های بین‌المللی در خدمت حاکمیت قانون جهت ایجاد امنیت حقوقی و توسعه اقتصادی است که به صورت تخصصی، خدمات مرتبط با حفظ حقوق اراضی را به کشورهای در حال توسعه ارائه می‌دهد.

میری با اشاره به اینکه اتحادیه بین‌المللی سردفتران مرکزی است جهت برگزاری جلسات و ایجاد تعامل بین سردفتران در سراسر جهان با اولویت آموزش‌های حرفه‌ای، اظهار داشت: این اتحادیه همچون سایر سازمان‌های بین‌المللی دارای اهداف، ارکان و نهادهایی می‌باشد که در این کتاب سعی شده به آنها پرداخته شود.

به گفته وی، این کتاب می‌تواند مورد استفاده تمامی حقوقدانان و سردفتران قرار گیرد.

شایان ذکر است، کتاب اتحادیه بین‌المللی سردفتران در هزار نسخه و 64 صفحه در قطع رقعی توسط مؤسسه انتشارات مشق شب با قیمت 7500 تومان راهی بازار نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب