اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168795667

پرسنل آموزش و پرورش، بازنشستگان کشوری و مستمری بگیران بدانند

جزئیات خرید اعتباری محصولات اسنوا

کد: 1395043168795667

https://goo.gl/l39Fh3

، اصفهان , (اخبار رسمی): سقف اعتبار کارت 60 میلیون ریال و بازپرداخت اقساط 24 ماهه با کارمزد 12 درصد است.

جزئیات خرید اعتباری محصولات اسنوا

به گزارش روابط عمومی اسنوا، کارت اعتباری کالای ایرانی مخصوص پرسنل آموزش و پرورش، بازنشستگان کشوری و مستمری بگیران تامین اجتماعی در این شرکت قابل خرید است. 

بر اساس این گزارش، سقف اعتبار این کارت 60 میلیون ریال بوده و بازپرداخت اقساط 24 ماهه با کارمزد 12 درصد بدون نیاز به ضامن، سپرده گذاری و پیش پرداخت است.

استفاده از این تسهیلات نیازی به سپرده گذاری و معرفی ضامن نداشته و همچنین خرید با این کارت بدون نیاز به پیش پرداخت است. در صورت استفاده از کل اعتبار کارت، اقساط ماهیانه 280 هزار تومان خواهد بود. این کارت فقط برای خرید کالاهای ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرآیند درخواست و تحویل کارت

شیوه درخواست این کارت بدین صورت است که پرسنل هر سازمان درخواست خود را جهت دریافت کارت اعتباری به امور اداری یا رفاهی سازمان محل خدمت خود ارائه داده و پس از دریافت کارت از امور اداری یا رفاهی سازمان خود جهت استفاده و خرید از اعتبار موجود در کارت بایستی به نماینده فروش معرفی شده توسط شرکت اسنوا یا وب سایت www.hame.net مراجعه کنند.

بانک های عامل برای هر گروه از واجدین شرایط عبارتند از: پرسنل آموزش و پرورش، بانک ملی بازنشستگان کشوری،  بانک صادرات و مستمری بگیران تامین اجتماعی: بانک رفاه

توضیحات تکمیلی

  • از زمان دریافت کارت فقط دو ماه فرصت برای خرید از طریق آن وجود داشته و پس از گذشت زمان مربوطه اعتبار موجود در کارت منقضی می‌شود.
  • خرید در طول این دو ماه می تواند طی چند مرحله صورت بگیرد.
  • شروع پرداخت اقساط از زمانی که اولین بار کارت برای خرید در دستگاه POS کشیده شود محاسبه می شود و اقساط خرید های چند مرحله ای آخر ماه تجمیع می‌شود.

قیمت و نوع کالاها

  • قیمت کالاهای اسنوا در طرح کارت اعتباری مطابق لیست قیمت مصرف کننده برند اسنوا است. ضمناً کالاهای مشمول طرح در برند اسنوا عبارتند از انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، انواع ماشین لباسشویی، انواع اجاق گاز و لوازم خانگی کوچک.
  • در صورت خرید از محصولات اسنوا با کارت اعتباری تا پایان خرداد ماه 1395 می توانید از مزایای جشنواره بوی عیدی اسنوا برای محصولات شامل این جشنواره نیز بهرمند شوید.
  • لازم به ذکر است اسنوا دارنده کاملترین سبد لوازم خانگی ایرانی با بیشترین تنوع محصول در کشور است.
  • جهت خرید آنلاین محصولات اسنوا به وبسایت www.hame.net مراجعه نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسنوا

شرکت اسنوا تولیدکننده انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی درزمینی بالغ بر 40 هزار متر مربع احداث گردیده است. این شرکت مجهز به جدیدترین تکنولوژی تولید و دارای انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیک دستگاه های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه های C.N.C خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحات رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در حین مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای روز دنیا است. کارخانه اسنوا، هم‌اکنون 65 مدل متنوع به عنوان زیر مجموعه اجاق گازهای ایستاده، 80 نوع محصول متنوع از نوع محصولات توکارشامل هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون‌ و کولر آبی را به بازار عرضه می‌کند. اسنوا با ظرفیت تولید روزانه 1500 اجاق گاز ایستاده و 1500 دستگاه از محصولات توکار مفتخر به دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ، گواهینامه CE Marking به منظور صادرات اجاق گاز به اروپا و گواهینامه B.V به منظور صادرات اجاق گاز به کشورهای منطقه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف