اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168805667

اسنوا خبر داد

تعویض لوازم خانگی فرسوده با نو؛ به زودی

کد: 1395043168805667

https://goo.gl/yAXORk

، اصفهان , (اخبار رسمی): با بهره گیری از تسهیلات قرض ‌الحسنه، جایگزینی یخچال، یخچال فریزر و فریزر کهنه و فرسوده با انواع نو و دارای رتبه انرژی A و بالاتر آغاز خواهد شد.

تعویض لوازم خانگی فرسوده با نو؛ به زودی

به گزارش روابط عمومی اسنوا، به زودی شاهد اجرای طرح تعویض لوازم خانگی فرسوده خواهیم بود.

در این طرح از طریق ارائه تسهیلات قرض ‌الحسنه، از جایگزینی یخچال، یخچال فریزر و فریزر با انواع دارای رتبه انرژی A و بالاتر حمایت خواهد شد.

 بر اساس این گزارش، هدف از اجرای این طرح کاهش مصرف انرژی و افزایش رفاه عموم مردم است که به زودی در تعدادی محدود و با منظور سنجش اثربخشی و رضایت عمومی اجرا می ‌­شود.

گفتنی است در آینده با همکاری و دریافت نظرات سازنده از هموطنان گرامی، این طرح گسترش یافته و درسطوح گسترده‌تری در کشور انجام خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح، علاوه بر بهبود کیفیت یخچال فریزرهای مورد استفاده، مصرف برق هر خانوار تا 20 درصد کاهش یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسنوا

شرکت اسنوا تولیدکننده انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی درزمینی بالغ بر 40 هزار متر مربع احداث گردیده است. این شرکت مجهز به جدیدترین تکنولوژی تولید و دارای انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیک دستگاه های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه های C.N.C خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحات رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در حین مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای روز دنیا است. کارخانه اسنوا، هم‌اکنون 65 مدل متنوع به عنوان زیر مجموعه اجاق گازهای ایستاده، 80 نوع محصول متنوع از نوع محصولات توکارشامل هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون‌ و کولر آبی را به بازار عرضه می‌کند. اسنوا با ظرفیت تولید روزانه 1500 اجاق گاز ایستاده و 1500 دستگاه از محصولات توکار مفتخر به دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ، گواهینامه CE Marking به منظور صادرات اجاق گاز به اروپا و گواهینامه B.V به منظور صادرات اجاق گاز به کشورهای منطقه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف