اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269465632

EQUISTRIUS ناشناخته ای از مجموعه امپائر

کد: 1395050269465632

https://goo.gl/cFfLNs

، تهران , (اخبار رسمی): یکی ازآثارغنی مجموعه امپائر‌ که کمترشناخته شده اثر ارزشمند مجموعه PARFUM EMPIRE است.

عطر EQUISTRIUS برند نیش فرانسوی PARFUM D`EMPIRE

دغدغه تمام هنرمندان تاریخ هنر از عرصه هایی چون موسیقی گرفته تانقاشی و از ادبیات تا سینما وباریکه بسیارظریفی از عطربه معنای هنری آن، همواره این موضوع است که چگونه به دقیق ترین وکامل ترین بیان از آنچه درذهن داشتند دراثر هنری برسند به عبارت دیگرچگونه فاصله خیال وتصور در واقعیت اثرهنری ازبین برود یا بسیارکم شود. برخی موفق تربودند و عمدتأ ناراضی. به هر روی یکی ازآثارغنی مجموعه امپائر‌ که کمترشناخته شده اثر ارزشمند مجموعه PARFUM EMPIRE است.

EQUISTRIUS اثری که دقیقأ حاصل توفیق عطارخبره کار در بیان دقیق تصورخویش از اثری که می خواسته ازکار درآمده است.اثری حاصل امتزاج دور ازذهن ترین روایح که به خوبی چون یک پیکر واحد و چرخنده شده اند.

کارازبن کاری متهورانه است چرا که شکلات(به عبارت دقیق ترکاکائو) زنبق وبنفشه درکنار برنج وجیر!

انتهای پایه بشکل جالبی ؛کهربا. جیر. وتیور.صندل و ماسک مالو (بذرگل)اند.اماهیچ یک آن قدرقوی نیست که دیگری را کاملا محو کند درحالی که بخوبی رایحه جیرو صندل وکهربا حس خواهندشد. درآغازحرکت اثرحضور همیشه قدرتمند ریشه زنبق که با بنفشه قوام یافته بشکل لوکس وکاملا واضح بروز می یابد.بتدریج رایحه شکلات (کاکائو) که کاملا غیرشیرین وحتی بخاطر برنج وشلتوک آن حالت ترش ومتفاوت یافته وبه موازات آن نت های پودری قوی اما بشکل غیراشباع چهره می نماید.نت پودری رایحه پودری لایت مرحله آغازین راپر رنگ تر می سازد.

بواقع مرکز زنانگی این اثرلوکس و جاافتاده همین جاست. جیر و وتیور نیز ذاتا گس بودن وحالت پودری و با وقار کار رابا خود دارند و فقط کهربا وصندل سنگینی و وزن محسوسی بکارمی دهند. هرچند طی سال های اخیر وحتی وسیع تر پس از شالیمار گرلن کهنسال وارزشمند،بسیاری عطاران به سراغ این نوع رایحه باموتیف پودری و رایحه لوازم آرایش وکرم پودر رفتند ولی تنها کمتر از یک درصد آنان توانستند از این‌ آزمون اثری جذاب بسازند. عمدتا حالت سهل الوصول ودم دستی بوی پودر و لوازم آرایش پس ازقرن هجدهم ،طی سی سال اخیر بویژه محل شکست های بزرگ عطاران نه چندان بزرگ شده.کمتر اثری توانسته از آزمون موشکافی این رایحه سربلند بیرون آید.

 EQUISTRIUS یکی از آنهاست. برای خرید عطر های نیش و خاص PARFUM EMPIRE اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس