اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050369695697

رکورد شکنی هیوندایی در آمریکا و اروپا

توسان 2016 برترین خودروی خانواده شد

کد: 1395050369695697

http://goo.gl/ej5LFM

، تهران , (اخبار رسمی): توسان 2016 به دلیل ایمنی،طراحی متفاوت،کیفیت بالای رانندگی و جا دار بودن به عنوان برترین خودروی خانواده. در أمریکا و اروپا انتخاب شد.

توسان 2016 برترین خودروی خانواده شد

توسان 2016 أیمن ترین خودرو برای رانندگی در بزرگراه ها شناخته شد زیرا ایمنی بالاتری برای خانواده ها دارد و کودکان در سفر آرامش بیشتری دارند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی هیوندایی جهانی، هیوندایی توسان در سال 2016 میلادی به عنوان برترین خودروی خانواده معرفی شد. این سومین سال  طَی نه سال اخیر بود که یکی از محصولات هیوندایی در میان ده خودروی برتر خانواده در دنیا انتخاب شده است .

بر پایه این خبر، این انتخاب از طرف نشریه پرنتس(یکی از معتبر ترین نشریات امریکا برای والدین ) و  وب سایت ادموندز(قابل اعتماد ترین منبع در مورد ویژگیهای فنی و کیفی خودروها در دنیا) انجام شد و دلیل انتخاب این  خودروامنیت بالای توسان 2016 هنگام رانندگی و حتی تصادفات، فضای مناسب برای کودکان، جا دار بودن و کیفیت رانندگی، مصرف کم سوخت، قدرت کنترل بالا روی خودرو در زمان رانندگی و در نهایت دید خوب راننده هنگام رانندگی و طراحی خارجی و داخلی زیبا ذکر کردند.

این نهمین سال است که نشریه پرنتس و وب سایت ادموندز با همکاری هم بهترین خودروی خانواده را معرفی می کنند . نشریه پرنتس  عکسی از توسان 2016  را در شماره ماه جولای خود منتشر کرد و از  این خودرو تقدیر کرد  و در وب سایت این نشریه هم عکس توسان2016 قرار داده شد.

مایک اوبرایان معاون شرکت هیوندایی در زمینه برنامه ریزی شرکت و محصولات در این مورد می گوید: والدین به دنبال خودروهایی هستند که بالاترین سطح ایمنی را برای خانواده و فرزندان داشته باشد و همین مساله سبب شد تا ما در طراحی توسان 2016 تغیراتی ایجاد کنیم. هم اکنون  محصول جدید شرکت هیوندایی ایمنی بالاتری برای خانواده ها دارد و کودکان در سفرهای داخل شهری و خارج  از شهری آرامش بیشتری دارند.انتخاب این خودرو توسط وب سایت ادموندز و نشریه پرنتس نشان داد که ما به ارایه محصولات بهتر برای مشتریان خود متعهد هستیم و در جهت تحقق این هدف هم به کیفیت خودروهای تولیدی توجه داریم و هم ایمنی و طراحی را مد نظر قرار می دهیم. 

توسان 2016  توانست به عنوان ایمن ترین خودرو برای رانندگی در بزرگراه ها در سال 2016 میلادی معرفی شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیوندایی

شرکت هیوندای موتور سال 1967 در کشور کره جنوبی تاسیس شد. آنچه در این سالها هیوندای موتور را از سایرشرکتهای سازنده خودرو متمایز نموده است ، داشتن افراد پرتوانی است که قادرند آرزوهای غیرممکن را ممکن سازند.این شرکت در سال 2013 به گزارش شرکت اینتربرند در جایگاه 43 برترین برندهای دنیا و به عنوان سریعترین رشد در میان شرکت های خودرویی دنیا دست یافت.آسان موتور نمایندگی فروش و خدمات بعد از فروش هیوندایی موتور در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید