اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144275697

هیوندایی اولین خودروی هیبریدی خود را رد سال 2017 به بازار عرضه می کند

عرضه خودروی هیبریدی - الکتریکی سوناتا 2017

کد: 13950710144275697

https://goo.gl/jMmKe0

، تهران , (اخبار رسمی): خودروی سوناتا 2017 هیبریدی - الکتریکی یک خودروی دوستدار محیط زیست است که در کارخانه های هیوندایی در کره جنوبی تولید خواهد شد . این خودرو می تواند ظرف سه ساعت شارژ شود و بالغ بر 590 مالی با شارژ اولیه باتری حرکت کند.

عرضه خودروی هیبریدی - الکتریکی سوناتا 2017

این خودرو در کارخانه هیوندایی در کره جنوبی تولید می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت هیوندایی، اولین خودروی هیبریدی - الکتریکی سوناتا  2017  در ژانویه سال بعد وارد بازار مصرف می شود. این خودرو می تواند  با شارژ اولیه  باتری خود  مسافت زیادی حرکت کند  و ظرف کمتر از سه ساعت باتری آن دوباره  شارژ شود.مسافتی که این خودرو با شارژ اولیه باتری  طی می کند 6 برابر خودروهای موجود در بازار است و همین مساله باعث تمایز سوناتایی می شود که در سال آینده به بازار وارد می شود.

با استفاده از شارژ اولیه باتری  خودرو امکان طی مسافتی به اندازه 590 مایل وجود دارد  که در مقایسه با خودروهای الکتریکی موجود در بازار مسافت زیادی است . این خودروی  جدید با بدنه ای متفاوت به بازار عرضه می شود و تمامی قطعات و حتی بدنه خارجی خودرو  در کارخانه های  کره جنوبی تولید می شود .

خودروی سوناتا هیبریدی - الکتریکی 2017 می تواند با موتور بنزینی هم کار کند ولی به دلیل توان بالای موتور الکتریکی و سرعت شارژ شدن باتری بیشترین مسافت را در سفرهای بلند مدت با   انرژی الکتریکی حرکت می کند و یک خودروی دوستدار محیط زیست است .

این خودرو در سفرهای درون شهری کاربرد زیادی دارد و مصرف کنندگان از این خودرو می توانند تمامی سفرهای داخل شهری خود را با کمک موتور الکتریکی و بدون نیاز به بنزین  انجام دهند. استفاده از این خودرو می تواند کمک زیادی به کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن بکند  و زمینه ساز افزایش میزان پاکی هوا و افزایش سطح سلامت انسانها شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیوندایی

شرکت هیوندای موتور سال 1967 در کشور کره جنوبی تاسیس شد. آنچه در این سالها هیوندای موتور را از سایرشرکتهای سازنده خودرو متمایز نموده است ، داشتن افراد پرتوانی است که قادرند آرزوهای غیرممکن را ممکن سازند.این شرکت در سال 2013 به گزارش شرکت اینتربرند در جایگاه 43 برترین برندهای دنیا و به عنوان سریعترین رشد در میان شرکت های خودرویی دنیا دست یافت.آسان موتور نمایندگی فروش و خدمات بعد از فروش هیوندایی موتور در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ