اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050370015632

معرفی خانه عطر دکتر گریتی

کد: 1395050370015632

http://goo.gl/j8yU34

، تهران , (اخبار رسمی): برند دکتر گریتی در سال 2010 توسط لوکا گریتی فعالیت خود را آغاز کرد.برندی جدید که همچون دیگر خانه های عطر ایتالیایی به دنبال خلق آثار بویایی هنری و مفهوم گراست.

معرفی خانه ی عطر دکتر گریتی DR. GRITTI

خانواده گریتی با راه اندازی این خانه قصد احیای فرمول های طراحی شده توسط یکی از اجداد خود با نام آلوایز(لود ویکو) گریتی را دارند.کسی که از پیشکامان تولید نوت های بویایی محرک و انگیزاننده احساسات به شمار می رود.

محصولات این خانه از بسته بندی شکیل و چشم نوازی بهره می برند که در نهایت سادگی فاخر و مجلل هستند.بطری های کریستالی سنگین و خوش ساخت با درب هایی تزیین شده و خوش تراش که حس احترام و متانت را القا می کند.محل قرار گیری بر چسب روی بطری و نحوه جای گرفتن بطری درون جعبه نیز متفاوت و جالب توجه است و بیانگر عمق و چند وجهی بودن این عطرهاست.

این خانه بالغ بر 20 محصول تولید و ارائه کرده که در چهار دسته تولیدات اصلی و مستقل؛ ویرایش سفید(وایت ادیشن)؛ مجموعه سیاه(بلک کالکشن) و مجموعه اختصاصی(کالکشن پرایو).تقسیم بندی می شود.

عطرهای این محصول در سایت لوکس بایر قابل خرید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس