اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470705632

مینی می مجسمه فانتزی من و شما

کد: 1395050470705632

http://goo.gl/7sL0e6

، تهران , (اخبار رسمی): مینی می محصول شیک و لوکس سایت luxbuyer است، این محصول یک مجسمه از جنس پلیمری مستحکم، قابل شستشو و با دوام بوده که به عنوان یک هدیه خوب به یادگار می ماند.

مینی می مجسمه فانتزی من و شما

مینی می محصول جدیدی در دنیاست که در کشور های دیگر به اسم bobblehead معروف است، این کلمه به معنی انسان سر حبابی است و دلیل آن بزرگتر بودن سر در این مجسمه فانتزی می باشد.

مینی می مجسمه خود شماست که سر آن از روی تصاویر ارسالی شما ساخته می شود و روی بدنی که شما از بینالگو های متنوع انتخاب می کنید نصب میشود، تنوع این بدن ها از لباس های متنوع عروس و داماد در ژست های مختلف گرفته تاژست های شغلی ، ورزشی و یا موزیک می باشد.

عروسی و ازدواج

برای کیک عروسی، جشن ازدواج، نامزدی و یا سالگرد ازدواج مینی می یک یادگاری با ارزش خواهد بود، چرا که علاوه بر خلاق بودن و جدید بودن این ایده در عروسی، این مجسمه ها سال ها به یادگار می ماند، همانطور که از عروسی، خاطره، فیلم و عکس می ماند، این مجسمه های زیبا نیز می تواند در کنار فیلم و عکس عروسی، سال ها به یادگار بماند. جنس مستحکم و قابل شستشوی این تندیس ها نیز برای اینگونه یادگاری مناسب است.

هدیه به دوستان

مینی می minime  می تواند برای دوستان شما بدون آنکه خودشان بدانند ساخته شود، چرا که برای ساخت این مجسمه ها هیچگونه اسکن سه بعدی (3D) و یا تصویر برداری خاصی لازم نیست، شما کافیست فقط سه عکس از چهره دوستتان را ارسال نمایید و مینی می را سفارش دهید.

حتما از دوستی که می خواهید به او چنین هدیه با ارزشی بدهید و اورا در روز خاصی مثل تولد، روز زن، ولنتاین و ... هیجان زده کنید عکس های زیادی در موبایل خود دارید. از آن عکس ها انتخاب کنید و مینی می را در آن روز مهم به او هدیه بدهید. مثلا فرض کنید دوست شما به بسکتبال علاقه دارد، یا به ماهی گیری، شما مینی می را در ژست مربوط (مثلا در لباس بسکتبال و با توپ بسکتبال) انتخاب می کنید و سفارش می دهید.

حالا فرض کنید قرار است به کنسرت فرزاد فرزین بروید شاید هم کنسرت محسن یگانه، یا اصلا کنسرت محسن چاوشی بعد از سال ها انتظار، بلیط ردیف جلو را تهیه کرده اید و می خواهید مثل بقیه گل یا عکس قاب شده به او هدیه ندهید! خیلی برایشان تکراریست! بهترین هدیه که خواننده مورد علاقه تان را هیجان زده می کند مینی می است!

سفارش مینی می در سه حرکت ساده

1- انتخاب الگوی عروسک از بین الگو های زیر.

2- آپلود عکس سه طرف چهره و در نهایت سفارش (برای هرچه شبیه تر شدن عروسک ها، بهتر است عکس ها در حالت و نور طبیعی باشد، مثلا اگر با موبایل خود  در نور روز عکس بگیرید بهتر است از عکس های آتلیه ای با نور پردازی ها و روتوش های خاص)

3- دریافت عروسک درب منزل! (بین 6 تا 8 هفته).

صفحه سفارش مینی می

برای مشاهده انواع مینی می و سفارش محصول اینجا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس