اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470795370

شورای عالی بیمه تعیین کرد

کاهش نرخ سود بیمه های زندگی و مستمری

کد: 1395050470795370

https://goo.gl/1yazSW

، تهران , (اخبار رسمی): شورای عالی بیمه حداکثر نرخ سود فنی بیمه های زندگی و مستمری با مدت حداکثر دو سال را 16 درصد تعیین کرد.

کاهش نرخ سود بیمه های زندگی و مستمری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، نرخ سود فنی بیمه های زندگی و مستمری پیش از این 18 درصد برای پنج سال تعیین شده بود که با توجه به کاهش نرخ تورم به زیر 10 درصد، شورای عالی بیمه به عنوان نهاد قانونگذار در زمینه نرخ های بیمه، مدت آن را تقلیل داد.

بنا بر اعلام روز دوشنبه بیمه مرکزی، در جلسه اخیر شورای عالی بیمه که سوم مرداد(دیروز) تشکیل شد، حداکثر نرخ سود فنی در بیمه های زندگی و مستمری با مدت حداکثر چهار سال، 16 درصد برای دو سال اول و 13 درصد برای مازاد بر دو سال تعیین شد.

شورایعالی بیمه حداکثر نرخ سود فنی در بیمه های زندگی و مستمری با مدت بیش از چهار سال را 16 درصد برای دوسال اول، 13 درصد برای دو سال دوم و 10درصد برای مازاد بر چهار سال اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه مرکزی

سابقه فعالیت بیمه در کشور به صورت غیر رسمی بیش از یک قرن است .نخستین بار در سال 1289 خورشیدی دو شرکت بیمه خارجی به تاسیس نمایندگی در ایران اقدام کردند .اولین قانونی که در ایران درخصوص شرکت های بیمه به تصویب رسید قانون مربوط به ثبت شرکت ها مصوب دوم آذر 1310 است که در ماده 8 آن شرکت های بیمه اعم از ایرانی و خارجی را تابع نظام نامه ای دانست که از طرف وزارت عدلیه تنظیم می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه