اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126025370

با پرداخت خسارت بیش از سقف بیمه نامه

دیگر زندانی دیه نخواهیم داشت

کد: 13950624126025370

https://goo.gl/MNy7Vf

، تهران , (اخبار رسمی): از این پس هیچ فردی به علت ناتوانی در پرداخت دیه زندانی نخواهد شد.

همتی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس بیمه مرکزی در خصوص تامین خسارات بیش از سقف و یا پایان مهلت بیمه نامه گفت: در قانون جدید بیمه شخص ثالث در صورتی که بیمه نامه‌ای خریده و ازمدت زمان آن گذشته باشد، باتوجه به قانون پرداخت دیه ، ما به تفاوت آن از طریق صندوق خسارت بدنی پرداخت می شود.

وی افزود: ازاین پس دیگر، شاهد زندانی شدن شخص به دلیل مشکلات بیمه ای ناشی از پرداخت خسارت نخواهیم بود.

در همین رابطه علی جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارات بدنی نیز اظهار داشت: با توجه به اصلاحات صورت گرفته، با همت بیمه مرکزی، درآینده پوشش کامل بدون نقص در سراسر کشور را خواهیم داشت.

وی به تعدد پرونده های مربوط به نبود تامین خسارات توسط بیمه در مراجع قضایی اشاره کرد گفت: از این پس به هر دلیلی خسارات بیش از رقم بیمه نامه باشد، بلافاصله توسط صندوق تامین خسارت بدنی پرداخت خواهد شد و این امر شامل الحاقیه های بیمه هم می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه مرکزی

سابقه فعالیت بیمه در کشور به صورت غیر رسمی بیش از یک قرن است .نخستین بار در سال 1289 خورشیدی دو شرکت بیمه خارجی به تاسیس نمایندگی در ایران اقدام کردند .اولین قانونی که در ایران درخصوص شرکت های بیمه به تصویب رسید قانون مربوط به ثبت شرکت ها مصوب دوم آذر 1310 است که در ماده 8 آن شرکت های بیمه اعم از ایرانی و خارجی را تابع نظام نامه ای دانست که از طرف وزارت عدلیه تنظیم می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه