اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126915370

توسط بیمه مرکزی نهایی شد

ساماندهی تابلو تبلیغاتی بیمه

کد: 13950625126915370

https://goo.gl/TbKaKi

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران استانداردهای تابلو و سایر اقلام تبلیغاتی کارگزاران رسمی بیمه را ساماندهی و نمونه های متحدالشکل آن را برای اجرا ابلاغ کرد.

تابلو

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، این نهاد نظارتی در اجرای مفاد ماده 10آیین نامه کارگزاری رسمی بیمه مستقیم ( شماره 92 )، طرح ساماندهی تابلو، مهر، سربرگ، کارت ویزیت و لوگوی ( علامت تجاری ) کارگزاران رسمی بیمه ( حقیقی و حقوقی ) را در دستور کار قرارداد و استانداردهای لازم را پس از دریافت ، بررسی و اعمال نقطه نظرات پیشنهادی انجمن های صنفی کارگزاران رسمی بیمه، نهایی و نمونه اقلام تبلیغاتی را طراحی کرد.

بنا بر این گزارش، نمونه های طراحی شده ( متحدالشکل ) تابلو، مهر، سربرگ، کارت ویزیت و سایر اقلام تبلیغاتی از طریق پنجره الکترونیکی تعاملی ( میز کار کارگزاران رسمی بیمه ) در بستر سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه ( سنهاب ) به جامعه کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ و بر تطبیق اقلام تبلیغاتی آنها با استانداردهای تدوین شده ( در بازه زمانی حداکثر 6ماه پس از ابلاغ ) تاکید شد.

شایان ذکر است ، بر اساس قانون ثبت اختراعات ، طرحهای صنعتی و علائم تجاری ( مصوب سال 1386مجلس شورای اسلامی)، کارگزاران رسمی بیمه می توانند پس از اخذ تائیدیه رسمی از اداره ثبت علائم تجارتی ( سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ) نسبت به درج علامت تجاری ( لوگوی ) مخصوص به خود صرفاً در سربرگ و کارت ویزیت خود اقدام نکنند.

بر اساس این گزارش، در صورت استفاده کارگزاران بیمه از علامت تجاری بدون اخذ تائیدیه لازم از مرجع قانونی فوق الذکر ، بیمه مرکزی ج.ا.ایران اقدامات نظارتی لازم را بعمل خواهد آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه مرکزی

سابقه فعالیت بیمه در کشور به صورت غیر رسمی بیش از یک قرن است .نخستین بار در سال 1289 خورشیدی دو شرکت بیمه خارجی به تاسیس نمایندگی در ایران اقدام کردند .اولین قانونی که در ایران درخصوص شرکت های بیمه به تصویب رسید قانون مربوط به ثبت شرکت ها مصوب دوم آذر 1310 است که در ماده 8 آن شرکت های بیمه اعم از ایرانی و خارجی را تابع نظام نامه ای دانست که از طرف وزارت عدلیه تنظیم می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه