اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050570845739

نستله در آموزش سرمایه گذاری کرد

برنامه 5 ساله نستله برای آموزش کودکان برزیل

کد: 1395050570845739

https://goo.gl/HzchEX

، (اخبار رسمی): شرکت نستله برای آگاه کردن کودکان در مورد تغذیه و ضرورت تحرک برنامه ای در سائو پایولوی برزیل إیجاد کرده است.در این برنامه هزاران کودک و معلم مدرسه تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

برنامه 5 ساله نستله برای آموزش کودکان برزیل

طَی پنج سال اخیر 22 هزار معلم مشغول به کار در دبستان های برزیل آموزش دیدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازوب سایت شرکت نستله هزاران کودک و نوجوان برزیلی  در شهر سایو پایولو  از مزایای آموزش در مورد اهمیت سالم غذا خوردن و زندگی پر تحرک  بهره مند می شوند و این آموزش از طریق برنامه کودکان سالم شرکت نستله انجام می شود . این برنامه ای است که نستله برای ارتقای کیفیت غذای کودکان و افزایش سطح آگاهی آنها در مورد چگونگی زندگی سالم  اجرا می کند.

نستله این برنامه آموزشی را از پنج سال قبل آغاز کرد و در این مدت با وزارت آموزش و پرورش و معلمان و سر آشپز های مدارس جلساتی را برگزار کرد تا اطمینان یابد آموزش صحیح در مورد انواع غذاها و ارزش آنها و میزان مناسب غذا در هر وعده غذایی در کنار ضرورت تحرک برای  جذب بهتر مواد مغذی موجود در غذاهای مصرفی در هر وعده و جلوگیری از چاقی که معضل امروز دنیا است به بچه ها داده می شود.

کارلوس ماروکوین مدیر بنیاد نستله در برزیل می گوید: در سایو پایولو روزانه دو میلیون غذا برای کودکان مدرسه ای تهیه می شود  بنابراین مشارکت بخش خصوصی و دولتی به منظور ارتقای کیفیت غذای مدارس و آموزش تغذیه سالم  به این کودکان می تواند سلامت جامعه را بهبود بخشد و نسل آینده را نسبت به غذاهایی که می خورند و اثرات آنها آگاه تر کند.

شرکت نستله از سال 1999 میلادی با دولت ها، ان جی او ها ، موسسات تامین غذا و فدراسیون های ورزشی همکاری می کند تا برنامه کودکان سالم شرکت نستله را توسعه دهد.در جریان این برنامه آموزشی 22 هزار معلم مشغول به کار در مدارس ابتدایی  در برزیل آموزش دیده اند  و سه میلیون کودک در 3 هزار مدرسه دولتی هم از این آموزش بهره مند شده اند.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نستله

شرکت نستله در سال 1866 میلادی در سویس تأسیس شود و هم اکنون یکی از موفق ترین شرکتهای تولید محصولات غذائی در جهان است.این شرکت در سال گذشته 88.87 میلیارد فرانک سویس درآمد از فروش محصولاتش بدست آورد که 1501 درصد از آن سود بوده است. این شرکت هم اکنون در ایران هم فعال است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید