اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159635739

تولد بزرگترین سرمایه گذار در تولید غذای کودک

کارخانه جدید نستله در مکزیک راه اندازی شد

کد: 13950725159635739

https://goo.gl/SMwudS

، (اخبار رسمی): راه اندازی کارخانه تازه نستله در مکزیک که باعث ایجاد 1500 شغل مستقیم و غید مستقیم در این کشور می شود در نتیجه سرمایه گذاری 1 میلیارد فرانکی این براند صورت گرفت .

خوئروی تمام الکتریکی پژو 208 به بازار می آید

شرکت نستله توان تولید غذای کودک خود را سه برابر می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت نستله,  کارخانه تازه این برند در شهر جالیسکو کشور مکزیک   در نیمه دوم ماه اکتبر سال 2016 میلادی راه اندازی شد و با راه اندازی این کارخانه ظرفیت تولید غذای نوزاد و کودک نستله در مکزیک سه برابر خواهد شد.هزینه راه اندازی این کارخانه تازه برای نستله برابر با 245 میلیون فرانک سوییس است و نستله نانتلی(nestle nanteli) به بزرگترین سرمایه گذار در تولید غذای نوزاد در دنیا طی ده سال اخیر تبدیل شد.

نستله نانتلی سرمایه گذار اصلی نستله برای راه اندازی این شرکت بود.شرکت نستله اعلا م کرده است این کارخانه 250 شغل مستقیم و 1250 شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد . این فرصتهای شغلی به دنبال تعهد نستله  و سرمایه گذاری یک میلیارد فرانکی برای راه اندازی این کارخانه  بوده است.این کارخانه با سیستم های تازه ای کار می کند که دوستدار محیط زیست هستند 

از جمله سیستم هایی که در این کارخانه در نظر گرفته شده است سیستم تصفیه فاضلاب 100 درصدی  و استفاده از منابع انرژی احیا شدنی  از جمله انرژی بادی و انرژی خورشیدی  است . شرکت نستله اعلام کرد تهیه غذای با کیفیت کودک برای کشور مکزیک و کشورهای در حال توسعه امریکای لاتین و امریکای جنوبی هدف اصلی راه اندازی این کارخانه جدید است  زیرا باعث افزایش سطح سلامت  و بهداشت جسمی خانوارهای آینده می شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نستله

شرکت نستله در سال 1866 میلادی در سویس تأسیس شود و هم اکنون یکی از موفق ترین شرکتهای تولید محصولات غذائی در جهان است.این شرکت در سال گذشته 88.87 میلیارد فرانک سویس درآمد از فروش محصولاتش بدست آورد که 1501 درصد از آن سود بوده است. این شرکت هم اکنون در ایران هم فعال است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار