اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126075739

انتخاب نستله بر مبنای شاخص پایداری داو جونز

نستله برترین شرکت فعال در صنعت غذا شد

کد: 13950624126075739

https://goo.gl/q0sNiS

، (اخبار رسمی): شرکت نستله به عنوان برترین شرکت فعال در صنعت غذا در شاخص پایداری داو جونز انتخاب شد .در این مطالعه 2500 شرکت فعال در صنایع مختلف بررسی شدند.

رشد 3.9 درصدی فروش جانسون و جانسول

این شاخص در سه بخش اقتصادی و اجتماعی و زیست محیطی تهیه شده است و نستله بالاترین امتیاز را در بخش زیست محیطی کسب کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت نستله , این برند  به عنوان برترین براند فعال در صنعت غذا در شاخص پایداری داو جونز DJSI معرفی شدو در میان معتبر ترین شرکتهای جهان قرار گرفت.

این شاخص عملکرد 2500 شرکت مختلف را در سه بعد اقتصادی و اجتماعی و زیست محیطی  ارزیابی کرده است  و در میان شرکتهای فعال در صنعت غذا شرکت نستله به عنوان برترین شرکت انتخاب شده است. حداکثر امتیاز محاسبه شده توسط این شاخص 100 است و نستله موفق شد تا با کسب امتیاز 92 در میان شرکتهای تولید کننده محصولات غذایی پیشتاز باشد.

بالاترین امتیاز ی که در این سه بخش نصیب شرکت نستله شد به بخش حفاظت از محیط زیست اختصاص داشت  که طی سالهای اخیر نستله در این بخش فعالیت زیادی کرد و موفقیتهای زیادی هم در این زمینه بدست آورد. این شرکت سوییسی در بخش زیست محیطی امتیاز 100 را بدست آورد و دلیل امتیاز بالای نستله هم توجه آن به محیط زیست و تلاش برای کاهش انتشار گازهای آلاینده است .

شرکت نستله در فعالیتهای اجتماعی هم بسیار فعال است و برای همراه کردن کودکان و آموزش به انها در این مسیر بسیار تلاش می کند.سخنگوی شرکت نستله در زمان معرفی این براند اعلام کرد: ما تلاش می کنیم  در فرایند تولید محصولاتمان به محیط زیست و شرایط اجتماعی توجه کنیم. در واقع محصولا ت ما دوستدار محیط زیست هستند و انتشار گازهای آلاینده و آلودگی های فیزیکی و شیمیایی رد فرایند تولید محصولات ما بسیار کم است . همین مساله سبب شد تا ما امتیاز 100 را در بخش حفاظت از محیط زیست بدست آوریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نستله

شرکت نستله در سال 1866 میلادی در سویس تأسیس شود و هم اکنون یکی از موفق ترین شرکتهای تولید محصولات غذائی در جهان است.این شرکت در سال گذشته 88.87 میلیارد فرانک سویس درآمد از فروش محصولاتش بدست آورد که 1501 درصد از آن سود بوده است. این شرکت هم اکنون در ایران هم فعال است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]