اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050671805471

در آستانه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری برگزار می شود

گردهمایی بزرگ مهندسی صنایع، انتخاب اول

کد: 1395050671805471

http://goo.gl/TqcOu3

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن مهندسی صنایع ایران در آستانه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال 1395، گردهمایی بزرگ "مهندسی صنایع، انتخاب اول" را برگزار می کند.

گردهمایی بزرگ مهندسی صنایع، انتخاب اول

به گزارش روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، این گردهمایی ویژه داوطلبین کنکور سراسری سال 95 در هفته سوم مرداد با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

بنابر این گزارش، انجمن مهندسی صنایع ایران در راستای رسالت و اهداف خود که همانا معرفی و توسعه کاربرد دانش مهندسی صنایع در کشور است، در نظر دارد در این گردهمایی نسبت به معرفی دانش، کاربردها، بازار کار و ادامه تحصیل در رشته مهندسی صنایع اقدام کند.

زمان و مکان این رویداد و خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

در این راستا، انجمن مهندسی صنایع ایران از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه‌های علمی و پژوهشی مرتبط با مهندسی صنایع فعالیت دارند و نیز  صاحب نظران و متخصصان رشته مهندسی صنایع جهت حمایت و همکاری در این گردهمایی بزرگ دعوت به عمل می آورد.

علاقمندان داوطلب می توانند پیشنهادات و درخواست های خود را از طریق کانال های ارتباطی انجمن، تلفن 02188962076، پیامگیر تلگرامی با شناسه iiiegram@ یا فرم تماس به نشانی iiie.ir/contactform با انجمن مهندسی صنایع ایران در میان بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش