اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772575585

جهت حضور در جام کنفدراسیون آسیا

20 والیبالیست ایران آماده می شوند

کد: 1395050772575585

http://goo.gl/P4e5dk

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران 20 بازیکن را به مرحله جدید اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون والیبال آسیا دعوت کرد.

20 والیبالیست ایران آماده می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پنجمین دوره مسابقات والیبال مردان جام کنفدراسیون آسیا از یکم تا هفتم مهرماه (22 تا 28 سپتامبر) به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند برگزار می شود و هشت تیم برتر آسیا در این رقابت ها شرکت می کنند.
تیم های تایلند (میزبان)، چین، قطر و کره جنوبی در گروه نخست و تیم های ژاپن، ایران، استرالیا و چین تایپه نیز در گروه دوم قرار دارند.
ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی مرحله جدید تمرینات آماده سازی این تیم را 10مرداد اعلام کرد و گفت: این تمرینات تا زمان اعزام تیم به قطر در 20مرداد ماه ادامه دارد.
سرمربی تیم ملی ب ،علیرضا بهبودی، محمد طاهر وادی، علی رمضانی، امین علوی، امین اسمعیل نژاد، رضا قرا، محمد فلاح، مسعود غلامی، سامان فائزی، علی شفیعی، رحمان داودی، سلیم چپرلی، محمد جواد معنوی نژاد، امیر علی فتحعلی، قاسم کارخانه، بابک امیری، ادریس دانشفر، مصطفی حیدری، محمدرضا موذن و ناصر رحیمی را به این اردو فراخواند.
شهنازی سرمربی، عظیم جزیده، محمد عمده غیاثی و جواد مهرگان در کسوت مربیان و سید امید هاشمی بعنوان سرپرست تیم ملی ب والیبال را در این اردو همراهی می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش