اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772635585

در رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان جهان

ایران در گروه مرگ قرار گرفت

کد: 1395050772635585

http://goo.gl/rjTpzm

، تهران , (اخبار رسمی): قرعه کشی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان جهان در قبرس برگزار شد و تیم ملی الف جوانان ایران در گروه سختی قرار گرفت.

ایران در گروه مرگ قرار گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های جدول اصلی والیبال ساحلی قهرمانی جوانان جهان از امروز (پنج شنبه) در لارناکا قبرس با حضور 32 تیم آغاز شد.
    علی شهبازی و علیرضا آقاجانی بازیکنان تیم ملی الف والیبال ساحلی جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه D با تیم های آلمان، هلند و لتونی همگروه شدند که گروه بسیار سختی است.
    ملی پوشان کشورمان ساعت یازده و نیم به وقت قبرس و در مسابقه نخست به مصاف آلمان (سیورز و وینتر) می روند و در دومین مسابقه عصر امروز با تیم هلند (بلوم – ترموشیزن) روبرو خواهند شد که این مسابقه ساعت 18 و 20 دقیقه به وقت قبرس برگزار می شود.
    تیم ملی الف والیبال ساحلی جوانان ایران فردا جمعه در سومین دیدار خود به مصاف لتونی (سامیلوف- اسمیتز) همون تیمی که تیم ملی ب ایران را روز گذشته از جدول مقدماتی حذف کرد می رود.
    هدایت تیم های ملی ایران در این رقابت ها را مازیار هوشمند بر عهده دارد. کیودای سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی نیز به عنوان مشاور فنی هوشمند را در این رقابت ها همراهی می کند.
    قبرس، برزیل، اوکراین، هلند، اتریش، روسیه، فرانسه، لهستان، اسپانیا، آمریکا، آرژانتین، آلمان، استرالیا، مکزیک، قزاقستان، لیتوانی، کانادا، نامیبیا، ایران، پاراگوئه، نیوزلند، الجزایر، تایلند، اروگوئه، سوییس و لتونی 26 کشور شرکت کننده در جدول اصلی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان جهان هستند که در مجموع با 32 تیم در هشت گروه رقابت های دور مقدماتی را از صبح امروز آغاز کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش