اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772665632

هر موقعیت؛ یک عطر (بخش نخست)

کد: 1395050772665632

http://goo.gl/2wMbUZ

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از عطر برای بسیاری از افراد تابع قاعده هیچ یا همه است.اینکه یک شیشه عطر خریداری کرده و مدت مدیدی از آن استفاده شود؛ عطر زدگی شدیدی به همراه دارد.

هر موقعیت؛یک عطر قسمت 1

چه بسا که رایحه تکراری این عطر که خسته کننده به نظر می رسد؛ آن عطر را راهی سطل زباله کند.نمی توان یک شیشه عطر خریداری کرد و در هر زمان سال و در هر شرایطی از آن استفاده کرد.

همچنانکه پوشیدن لباسِ متناسب با موقعیت و مناسبتی که در آن قرار می گیریم؛ نقش بسزایی در معرفی و نمایش وجوه شخصیتی و رفتاری ما دارد؛استفاده از عطر متناسب با شرایط و سازگار با وضعیت آب و هوا نیز علاوه بر تاثیر شایانی که بر اعتماد بنفس و آرامش شخصی دارد؛ در ارتقای موقعیت اجتماعی و جلب اعتماد و احساسات مثبت اطرافیان و مخاطبان نیز بسیار اثر گذار خواهد بود.

در این بخش فهرستی از موقعیت هایی که با حضور معطر در آن ها می توان لذت و اثر گذاری بیشتری احساس کرد را به شما عزیزان معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که عطرهای ستاره دار مناسب استفاده بانوان است.

موقعیت های رسمی و جلسات کاری

در این مواقع که اهمیت ویژه ای برای شرایط شغلی و یا دیگر امور مهم زندگی دارند؛علاوه بر انتخاب پوشش فاخر و مرتب؛ انتخاب یک عطر قدرتمند و متشخص در پیشبرد امور بسیار حائز اهمیت می کند.بسته به شرایط جوی انتخاب های مناسبی برای این شرایط وجود دارد اما در چنین محیط هایی استفاده از عطرهای ملایم در هر فصلی از سال همواره مفید واقع خواهد شد.انتخاب عطرهای زیر شخصیتی متین و مطمئن از شما به نمایش خواهد گذاشت:

Peridoto-Omnia Profumo *

SPEAKEASY- FRAPIN

EAU DE GLOIRE- PARFUME D'EMPIRE

SAUVAGE PARFUM INTENSE-CHRISTIAN DIOR

سخنرانی ها،جلسات ارائه و دفاع از پایان نامه

بسیار مهم است که سخنان شما در چنین محافلی اثر گذار واقع شده و نظرات مثبت و توجه مخاطبان یا هیئت ژوری را جلب کند.علاوه بر مهارت های سخنرانی و بیان شیوا و گیرا؛رایحه ای که از اعتماد بنفس و تسلط شما بر موضوع و شرایط حکایت کند؛تاثیر عمیقی بر جای خواهد گذاشت.با عطر های زیر؛بر فشار یک سخنرانی مهم غلبه کنید:

 COCO NOIR EDP CHANEL*

CUIR OTTOMAN- PARFUME D'EMPIRE

PRIVATE LABEL- JOVOY PARIS

Philosykos-Diptyque

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس