اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073115515

از سوی بانک پاسارگاد

تراکنش ناموفق پیامکی اعلام می شود

کد: 1395051073115515

https://goo.gl/T2MQq5

، تهران , (اخبار رسمی): بانک پاسارگاد در خدمتی جالب، تراکنش بانکی ناموفق را به صورت پیامکی اعلام می کند.

تراکنش

به گزارش  اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک یکی از بانک هایی بوده که همواره در ارائه خدمات منحصر به فرد و جالب توجه پیشگام بوده و نوآوری های بسیاری را در شبکه بانکی ارائه کرده است.

در تازه ترین این نوآوری ها، این بانک بزرگ تراکنش های ناموفق بانکی که از حساب مشتری کسر می شود را به اطلاع مشتری می رساند.

طبق یک توافق صورت گرفته از ابتدای سال جدید بسیاری از بانک ها و موسسات اعتباری برای ارسال پیامک های حساب بانکی مبلغی را به عنوان کارمزد سالیانه از مشتریان کسر می کنند.

بنابراین مشتریانی که تمایل به پرداخت هزینه مصوب ندارد پیامک های واریز و برداشت از حساب خود را نیز دریافت نخواهند کرد.

همچنین بانک پاسارگاد به منظور تکریم مشتریان و مشکلات شبکه شتاب و واریز های ناموفق که در شبکه بانکی مرسوم است، پیامک تراکنش ناموفق را حتی برای کسانی که در سامانه پیامکی واریز و برداشت عضو نشده اند نیز ارسال می کند.

تراکنش های ناموفق زمانی رخ می دهد که به عنوان مثال از درگاهی خرید اینترنتی انجام داده اید اما با پیام عدم پاسخ از کارت بانک صادرکننده مواجه خواهید شد.

قابل ذکر است که معمولا در اینگونه موارد مبلغ مورد نظر از حساب کسر و پس از دقایقی کوتاه مجددا به حساب بازگردانده خواهد شد.

این پیامک واریز به حساب به علت قطعی شبکه شتاب برای همه مشتریان بانک پاسارگاد، حتی مشتریانی که آبونمان سالانه پیامکی را پرداخت نکرده اند نیز ارسال می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد بموجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال باپذیره نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 50.400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه