اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826185115515

توسط بانک پاسارگاد انجام شد

خرید اینترنتی شارژ سیم کارت های عراقی

کد: 13950826185115515

https://goo.gl/YS9Xr2

، تهران , (اخبار رسمی): بانک‌پاسارگاد، ضمن آرزوی قبولی زیارت هم‌میهنان گرامی از عتبات عالیات، در ایام اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع)، به عنوان اولین بانک ایرانی، امکان خرید اینترنتی شارژ سیم کارت‌های عراقی را فراهم‌ کرده‌است.

اربعین

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک با هدف تأمین آرامش و امنیت زائران گرامی، امکان خرید اینترنتی شارژ سیم کارت‌های عراقی را از طریق سایت https://epay.bpi.ir/zain فراهم کرده‌است. همچنین خانواده‌ی محترم زوار نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت  https://epay.bpi.ir نسبت به خرید و ارسال شارژ تلفن‌همراه برای عزیزان خود اقدام کنند. بانک‌پاسارگاد در سال گذشته نیز به عنوان اولین بانک ایرانی، با دستگاه خود صراف از شب عرفه، میزبان زائران حرم سیدالشهداء بود.

گفتنی است بانک‌ پاسارگاد در اقدامی دیگر و در جهت رفاه حال زائران کربلای معلی، تعداد خودپردازهای خود را در عراق به 14 دستگاه افزایش می‌دهد. خودپردازهای فعال این بانک به شبکه شتاب وصل است و خدمات برداشت وجه، شارژ، انتقال وجه را انجام می‌دهند. وجه پرداختی این خودپردازها به ریال و دینار است و زائران محترم می‌توانند با کارت‌های بانک‌های ایرانی معتبر و متصل به‌شتاب، از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد بموجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال باپذیره نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 50.400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه