اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073625518

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

عدم پرداخت یارانه به تولید از ضعف قانون است

کد: 1395051073625518

https://goo.gl/JPbuAU

، تهران , (اخبار رسمی): مشکل صنعتگران و واحدهای تولیدی ناشی از قوانینی است که در تضاد با اقتصادمقاومتی بود و هیچگاه واحدهای تولیدی را دربرابر مشکلاتی نظیر هدفمندی یارانه ها، بیمه نکرده است.

عدم پرداخت یارانه به تولید از ضعف قانون است

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی خانه صنعت و معدن ایران، بیژن پناهی زاده رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خوزستان در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن استان خوزستان گفت : مشکل صنعتگران و واحدهای تولیدی ناشی از قوانینی است که نمایندگان در مجلس مصوب کرده اند.

اضافه کرد: در بسیاری از بخش ها، قانون مانع فعالیت های اقتصادی می شود؛ یکی از مواردی که ضرر زیادی به فعالان اقتصادی وارد کرد قانون هدفمندی یارانه ها است که به بخش خصوصی بسیار ضربه وارد کرد؛ تاکنون از قانون هدفمندی یارانه ها سهم تولید داده نشده است.

وی در ادامه گفت: رشد قارچ گونه بانک های خصوصی نیز معضل دیگری برای بخش تولید است. پناهی زاده اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بر قوانینی که برای بخش تولید ایجاد مشکل می کند نظارت داشته باشند و این مشکلات را رفع کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: از جمله کارهایی که برای حل مشکلات بخش تولید باید انجام شود کاهش سود بانکی بر اساس نرخ تورم و پرداخت بدهی دولت به بانک ها برای تامین منابع مالی بانک ها جهت پرداخت تسهیلات است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه صنعت و معدن و تجارت

در اجرای تبصره 41 قانون برنامه دوم توسعه و تصویب نامه شماره 16680/12/1 مورخ 77/10/12 شورای عالی اداری و به منظور زمینه سازی، تقویت و موثرسازی انجمن ها و فعالیت تشکل های تخصصی استان و کمک به تحقق اهداف مشترک آنها و وزارتخانه های ذیربط بخصوص وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سایر موسسات ، خانه صنعت معدن و تجارت استان تهران در تاریخ 1381/4/3 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید