اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073705632

FRAPIN از قلب سِگونزاک

خانه عطر فراپین و آثار آن

کد: 1395051073705632

https://goo.gl/FSIexY

، تهران , (اخبار رسمی): خانه عطر فراپین یکی از تولیدکننده های فرانسوی عطر و رایحه مختلف است که به شهرتی جهانی رسیده است.

معرفی خانه ی فراپین و آثار آن (FRAPIN) از قلب سِگونزاک

همه چیز از ملاقات خانواده فراپین-کوانترو با دیوید فورسارد آغاز می شود.این خانواده تولیدکننده نوشیدنی های کنیاک فراپین هستند و در آن روزها پیگیرانه به دنبال تولید عطری بر اساس کنیاک فراپین بودند.این ایده توجه دیوید فورسارد را به خود جلب کرده و در همین ملاقات؛بیتریس کوانترو؛نوه دختری ارشد پیره فراپین و مالک کمپانی از تاریخچه کنیاک فراپین به دیوید می گوید.اینکه فراپین تولید کننده کنیاک نیش در قالب یک تولیدی کوچک بوده که محصولاتی بسیار با کیفیت و گران قیمت عرضه می کند.خانواده ای که در جنوب غربی فرانسه پایه گذاری شد و از سال 1270 با تولید نوشیدنی مشغول به فعالیت هستند.فعالیتی که در 20 نسل از این دودمان ادامه یافته است.

این آشنایی؛ زمینه ساز دیدارهای بعد می شود و دعوت خانواده فراپین از دیوید؛ وی را علی رغم مشغله های بسیار به سِگونزاک و بازدید از قلعه فونت پینوت؛ محل اقامت خاندان فراپین؛ می کشاند.تاثیرات عمیقی که حضور در این مکان فوق العاده زیبا و خاص که پر از روایح اثر گذار است؛ بر دیوید می گذارد وی را بر آن می دارد تا برندی بنام فراپین و به منظور انعکاس روایح جادویی سِگونزاک و قلعه فونت پینوت؛پایه ریزی نماید.علی رغم عدم موافقت اولیه ی فراپین ها؛دیوید موفق به جلب رضایت آنان میشود و لیسانس فراپین را جهت راه اندازی خط تولید عطر دریافت می نماید و بدین ترتیب خانه ی عطر فراپین توسط دیوید فورسارد در سال 2007 فعالیت خود را آغاز میکند.

اولین عطر فراپین 1270 میباشد که توسط خود آنها تولید شد اما بدلیل محدودیتهای کمی؛تولیدش متوقف میشود.اما با الهام از کنیاک و صادرات آن به شرق آسیا در کشتی هایی چوبی که حجم زیادی ادویه نیز در مسیر تجارت ادویه حمل می نمودند؛اولین عطر فراپین تحت عنوان "کاغاول اپیسی" ( CARAVELLE EPICEE) ساخته میشود.عطر بعدی که در همین سال عرضه میشود "تغ دِ ساغمنت" (TERRE DE SARMENT)نام دارد که از محیط سگونزاک و بویژه قلعه ی فونت پیونت و استفاده از گریپ فروت،مر و بخور برای خلق آن الهام گرفته شده.فراپین جهت نگهداری نوشیدنیهای خود؛تولیدکنندگان ویژه ی بُشکه های نگهداری این نوشیدنی ها را دارد. بشکه های چوبی که به منظور حفظ کیفیت مایعی که در خود نگهداری می کنند نباید هیچ بویی داشته باشند.با الهام از این موضوع عطر بعدی با نام "پژن بویسی" (PASSION BOISSE)ساخته می شود که از شروعی الکلی به پایانی چوبی و میوه ای می رسد. هر سه عطر توسط "ژان ماری فوژیه" تولید شدند.در ادامه همکاری با فوژیه عطر "اسپریت دِ فلورز"(SPIRIT DE FLUERS) تولید می شود که بدلیل ناکامی در جلب رضایت دیوید فورسارد؛تولیدش متوقف می شود.

برای دیدن سایر محصولات و اطلاعات جامع درباره برند فراپین لطفا روی کلمه فراپین کلیک کنید تا به سایت مرجع ارجاع داده شوید.

برای مطالعه مقالات جذاب می توانید به سایت لوکس بایر مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس