اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174125504

از فردا برگزار می شود

اصفهان میزبان نهمین نمایشگاه فولاد کشور

کد: 1395051174125504

https://goo.gl/nZ9t6F

، تهران , (اخبار رسمی): نهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، ریخته گری، فولاد، معادن و صنایع وابسته در تاریخ 12 تا 15 مرداد ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

اصفهان میزبان نهمین نمایشگاه فولاد کشور

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از شرکت نمایشگاه های ایران، در نهمین سال برگزاری این نمایشگاه 93 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی و یک مشارکت کننده خارجی از کشور هندوستان در فضایی به مساحت 8000 مترمربع به نمایش جدیدترین توانمندی های خود می پردازند.

حاضران در این نمایشگاه در زمینه های تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی،  ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه خانه های صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل دهی فلزات، معادن و انجمن ها، نشریات و مراکز علمی مرتبط فعالیت دارند.

شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، صنایع ریخته گری سپاهان فولاد آتشگاه، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته گری اصفهان، مهندسی بین المللی فولادتکنیک، صنایع الکترواپتیک صا ایران و فولادین ذوب آمل از شاخص ترین مشارکت کنندگان این دوره نمایشگاه متالورژی و ریخته گری اصفهان خواهند بود.

حضور شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تمامی شرکت های اقماری و زیرمجموعه خود در قالب یک سالن یک هزارمتری از جمله ویژگی های این دوره از نمایشگاه است.

علاقه مندان و فعالان کلیه زمینه های مرتبط با صنعت متالورژی، ریخته گری و فولاد می توانند در ساعات بازدید 16 تا 22 تاریخ مذکور به بازدید از نهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، ریخته گری، فولاد، معادن و صنایع وابسته بپردازند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در تاریخ 20/6/1380 با حضور 20 شرکت تولیدکننده فولاد و طبق ماده 131 کانون کارفرمایی و کارگری و تحت عنوان انجمن صنفی تولیدکنندگان فولاد ایران در وزارت کار و امور اجتماعی به ثبت رسید و در سال 1385 با تغییر مصوبه مجمع عضویت این انجمن از وزارت کار به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش