اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199835504

پیش بینی رشد 50 درصدی صادرات فولاد تا پایان امسال

کد: 13950922199835504

https://goo.gl/8o7Zxb

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: بر پایه پیش بینی ها، امسال میزان صادرات فولاد خام و تولیدات مرتبط، با افزایش 50 درصدی نسبت به پارسال، 6 میلیون تن خواهد شد.

پیش بینی رشد 50 درصدی صادرات فولاد تا پایان امسال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد، «عبدالمجید شریفی» در دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران با اعلام این خبر؛ گفت: میزان صادرات فولاد خام و سایر محصولات فولادی سال گذشته  به 4 میلیون و 100 هزار تن رسید.

وی افزود: پیش بینی می شود تولید فولاد ایران در سال 2016 میلادی نیزبه 18 میلیون تن برسد.
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: برآورد شده است تا سال 2025 صادرات فولاد ایران به 15 میلیون تن برسد و اهداف صادراتی طرح جامع فولاد تحقق یابد.
شریفی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار تراز تجارت فولاد ایران مثبت شد و صادرات فولاد از واردات جلو زد تصریح کرد: نیمی از ظرفیت تولید کنونی فولاد کشور به تولیدات تخت و بقیه به محصولات طویل اختصاص دارد؛ در حالی که بیشترین واردات مربوط به تولیدات تخت است.
شریفی با بیان اینکه براساس سیاست ها، توسعه واحدهای فولادسازی کنار آبهای جنوب کشور مانند مناطق ویژه خلیج فارس و چابهار اولویت دارد افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در منطقه چابهار طرح 10 میلیون تنی زنجیره فولاد پیش بینی شده است که از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در این پروژه ها دعوت می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در تاریخ 20/6/1380 با حضور 20 شرکت تولیدکننده فولاد و طبق ماده 131 کانون کارفرمایی و کارگری و تحت عنوان انجمن صنفی تولیدکنندگان فولاد ایران در وزارت کار و امور اجتماعی به ثبت رسید و در سال 1385 با تغییر مصوبه مجمع عضویت این انجمن از وزارت کار به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید