اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174215471

نشست تخصصی تبیین مفهوم Industry 4.0 برگزار می شود

کنفرانس بین المللی چهارمین انقلاب صنعتی

کد: 1395051174215471

https://goo.gl/d30k7l

، تهران , (اخبار رسمی): کنفرانس بین المللی چهارمین انقلاب صنعتی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (13 و 14مرداد) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

نشست تخصصی تبیین مفهوم Industry 4.0

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، 11 سخنران مجرب و برجسته بین المللی از بخش های صنعت و دانشگاه، طی دو روز برگزاری کنفرانس، الگوهای کسب و کار نوین و مفهوم Industy 4.0 را تبیین خواهند کرد.

براساس این گزارش انجام کارها به وسیله کامپیوترها و بدون دخالت انسان، تحت عنوان Industry 4.0 یا چهارمین انقلاب صنعتی شناخته می شود که در صورت پیاده سازی و بومی سازی آن، هزینه های نهایی در محیط های صنعتی بسیار ارزان تر تمام می شوند و نتیجه آن افزایش سطح درآمد و بهبود کیفیت زندگی می باشد.

گفتنی است انقلاب چهارم در صنعت راهگشای عصر مجازی و تحولات جدید است و صرفا کارخانه ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد، بلکه عموم بخش های جامعه کاربر آن می باشند. به نحوی که از رستوران ها گرفته تا خرده فروشی های بزرگ دنیا جهت تبدیل ساختار روندهای اجرایی به سیستم های خودکار و دیجیتال، ترغیب می شوند.

بنابر این گزارش، صاحبان صنایع و مشاغل، پیشتازان در تجاری سازی و استفاده از عرصه علم و تکنولوژی در خدمت رسانی، اساتید و دانشجویان نیازمند فراگیری عوامل کلیدی موفقیت در این پارادایم و درک استراتژی های پیاده سازی صنعت در  چهارمین انقلاب صنعتی می باشند.

لازم به ذکر است، این کنفرانس با حضور دانشگاه ها و شرکت های پیشروی اروپایی در حوزه آینده صنعت برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه کنفرانس بین المللی چهارمین انقلاب صنعتی در وب سایت انجمن مهندسی صنایع به نشانی www.iiie.ir مراجعه نمایند و برای ثبت نام و شرکت در این کنفرانس از طریق لینک ثبت نام آنلاین به نشانی zarinp.al/22560 اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش