اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174295591

با رشد 140 درصدی در سه ماهه دوم 2016

درآمد ال‌جی دوباره رکورد زد

کد: 1395051174295591

https://goo.gl/mWOZxZ

، تهران , (اخبار رسمی): رکورد دوباره بخش‌ لوازم خانگی و صوتی تصویری در سودآوری سه ماه رقم خورد .

بهبود نتایج مالی ال‌جی برای سه ماهه دوم سال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ال جی از ایران ؛ل‌جی الکترونیکس اعلام کرد که درآمد اجرایی سه ماهه دوم 2016 با رشد 140 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 584٫6 میلیارد وون کره (معادل 503٫10 میلیون دلار امریکا) رسیده است. این رشد مالی به دلیل عملکرد قوی شرکت‌های صوتی تصویری، لوازم خانگی و محصولات تهویه هوا است که بالاترین سود اجرایی سه ماهه در تاریخ ال‌جی را گزارش کردند. درآمد کلی جهانی ال‌جی 14 هزار میلیارد وون کره (معادل 12٫05 میلیارد دلار امریکا) اعلام شده که نسبت به سال و سه ماهه قبل افزایش داشته است.
شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه هوا با 433٫7  میلیارد وون کره (معادل 373٫24  میلیون دلار امریکا) بیشترین سهم را در سود اجرایی سه ماهه دوم داشته است. درآمد 4٫70 هزار میلیارد وون کره (معادل 4٫04 میلیارد دلار امریکا) رشد 4٫8 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته را نشان می‌دهد که ناشی از افزایش فروش سیستم‌های تهویه مطبوع تجاری و عملکرد قوی در کره، اروپا و آسیا می باشد. با بهبود خط تولید و هزینه ساخت، این بخش توانست به حاشیه سودی بیش از 9 درصد دست یابد. در آینده، انتظار می‌رود محصولات پیشرفته نظیر مجموعه LG SIGNATURE، TWINWash و LG Styler بتواند در عملکرد مثبت این شرکت نقش موثری ایفا کنند.

شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی 3٫33 هزارمیلیارد وون (معادل 2٫86 میلیارد دلار امریکا) درآمد کسب کرد که نسبت به سه ماهه اول 12 درصد افزایش و نسبت به فروش همین دوره در سال گذشته با کاهش مواجه شده است. ضرر اجرایی 153٫5 میلیارد وون (معادل 132٫10 میلیون دلار امریکا) متاثر از افزایش هزینه‌های بازاریابی و تا حدی فروش آهسته تلفن هوشمند G5 در بدو عرضه بود. صادرات کلی تلفن‌های هوشمند نسبت به سه ماهه گذشته 3 درصد افزایش داشته و به میزان 13٫9 میلیون تلفن هوشمند در سه ماهه دوم رسیده است. انتظار می‌رود عرضه سری جدید V و فروش بیشتر مدل‌های میان‌رده K و X عملکرد تجاری این بخش را در سه ماهه بعدی بهتر کند.

شرکت صوتی تصویری ال‌جی سود اجرایی را 356٫7 میلیارد وون کره (معادل 306٫97 میلیون دلار امریکا) و درآمد را 4٫16 هزار میلیارد وون کره (معادل 3٫58 میلیارد دلار امریکا) اعلام کرد که نسبت به سه ماهه دوم سال 2015 با 5٫7 درصد افزایش مواجه شده است که سهم زیادی از آن را مدیون رشد بازار تلویزیون‌های پیشرفته است. افزایش فروش تلویزیون‌های پیشرفته ULTRA HD و OLED و بهبود مدیریت هزینه ساخت منجر به سود حاشیه ای 8٫6 درصدی شده است که بالاترین میزان در تاریخ بخش صوتی تصویری ال‌جی بوده است. با توجه به بازارهای روبه‌رشد تلویزیون‌های UHD و OLED و قیمت رقابتی این بخش همچنان به سودآوری خود ادامه خواهد داد؛ اگرچه، افزایش قیمت تجهیزات پنل‌های مسطح ممکن است در سوددهی تأثیر داشته باشد.

شرکت قطعات خودروی ال‌جی فروش 639٫6 میلیارد وون کره (معادل 550٫4 میلیون دلار امریکا) را گزارش کرد که نسبت به همین دوره در سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است. این رشد به دلیل افزایش اطلاع‌رسانی در مورد فناوری ال‌جی در خودروها بوده است. هرچند افزایش بودجه بخش تحقیق و توسعه در قسمت تجهیزات اطلاع رسانی و سرگرمی خودرو و فناوری خودروهای برقی در ضرر اجرایی 16٫8 میلیارد وون (معادل 16٫8 میلیون دلار امریکا) در این سه ماهه نقش داشته است. با آغاز تولید قطعات خودروی برقی شورلت بولت در سه ماهه سوم آینده خوبی در انتظار این بخش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]