اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951224244705591

کسب 30 جایزه طراحی iF،در سال 2017

«ال جی» رکورد زد

کد: 13951224244705591

https://goo.gl/LlR5LX

، تهران , (اخبار رسمی): حضور قدرتمند دوباره ال‌جی در عرصه جهانی، نشانی دیگر از پیشگامی این شرکت در‌زمینه طراحی است

«ال جی» رکورد زد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ال جی در ایران ، این شرکت به خاطر طراحی بی‌نظیرش با کسب افتخار‌آمیز 30 جایزه طراحی iF، شامل معتبرترین جایزه iF یعنی Gold Award برای جاروبرقی مخزنی CordZero، رکورد دیگری برای این کمپانی کره‌ای کسب کرد. علاوه بر جایزه iF Gold Award، سایر جوایز به محصولاتی نظیر LG SIGNATURE OLED TV W7، LG Gram، LG V20 و هدست بلوتوثی LG Tone تعلق گرفت.

به مدت بیش از 60 سال است که جوایز طراحی iF یکی از برترین رقابت‌های طراحی در جهان بوده است. هدف اصلی جوایز iF که توسط انجمن جهانی طراحی GmbH در آلمان سازمان‌یافته است، شناسایی، پشتیبانی و ترویج طرح‌های خوب و افزایش آگاهی در مورد طراحی در بین عموم و نقش آن در زندگی مصرف‌کننده است. در رقابت امسال 5500 محصول از 59 شرکت حضور داشتند.
در هنگام اهدای جایزه Gold Award به CordZero ال‌جی، داوران این جاروبرقی بی‌سیم را به خاطر کاربردی بودن و کاربری آسان و راحت، تحسین کردند. به‌علاوه همه چهار محصول فوق پیرمیوم سری LG SIGNATURE، توسط iF با عنوان طراحی برتر شناخته شدند. تلویزیون زیبا و فوق باریک LG SIGNATURE TV W جایزه افتخاری iF را از آن خود کرد، جایزه‌ای که در سال گذشته توسط یخچال LG SIGNATURE، ماشین لباس‌شویی، تصفیه هوا و اولین تلویزیون OLED کسب‌شده بود.
به‌علاوه، گالری LG SIGNATURE در هر دودسته ارتباطات و معماری داخلی جایزه افتخاری دریافت کرد. به‌منظور رونمایی از محصولات سری فوق‌پیشرفته ال‌جی در IFA 2016 در برلین، نمایشگاه 140 مترمربعی برای برجسته کردن فلسفه طراحی جوهره ذات (The Art of essence)  که فلسفه پشت این سری از محصولات لوازم‌خانگی و تلویزیون است، طراحی‌شده بود.

آقای Noh Chang-ho، معاون مدیرعامل و رئیس طراحی شرکت ال‌جی الکترونیکس گفت: طراح‌های محصولات ال‌جی حاصل الهام گرفتن و درک ما از نیازهای خاص مشتریانمان است. این جوایز بیان‌کننده این مطلب است که چگونه تعهد ما به زیبایی‌شناسی، تجربه کاربری را تغییر می‌دهد. ما به عرضه محصولاتی که مرزهای زیبایی و کارایی را به چالش می‌کشند، ادامه خواهیم داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]