اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980701407135591

تلویزیون را صدا کن!

کد: 13980701407135591

http://bit.ly/2n47EyD

، تهران , (اخبار رسمی): هوش مصنوعی دنیای متفاوتی برای همه ساخته است. پشت سر بیشتر شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها، گجت‌ها و البته شرکت‌های بزرگ فناوری هوش مصنوعی نقش بازی کرده و کارها را بسیار راحت‌تر از چیزی که می‌توان تصور کرد انجام می‌دهد.

تلویزیون را صدا کن!
تلویزیون را صدا کن!

شاید تا چند سال گذشته هوش مصنوعی متعلق به کسب‌وکارهای بزرگ بود و اثری از آن در خانه پیدا نمی‌شد. ولی اکنون بسیار قابل‌دسترس‌تر از گذشته شده و می‌توان با خرید محصولات سال 2019 و یا حتی 2018 از آن در منزل خود استفاده کرد.

ذهن‌تان جای دور نرود. قرار نیست دستگاهی عجیب وارد منزل شود . هوش مصنوعی کاملاً با همان وسایل همیشگی خانه‌ها، یکی شده و راحتی را به منزل آورده است. مثلاً همین تلویزیون را در نظر بگیرید. تلویزیون‌های جدید ال‌جی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌توانند همه را به آینده تماشای تلویزیون ببرند. ولی چگونه؟

در تلویزیون‌های ال‌جی هوش مصنوعی به کمک دستیارهای صوتی سعی می‌کند نیاز شخص را تشخیص داده و بسیاری از دستورهای او را بدون حتی تکان دادن یک انگشت انجام دهد. بعد از معرفی دستیار گوگل در تلویزیون‌های ۲۰۱۸ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی، ال‌جی با پشتیبانی از الکسا در تلویزیون‌های 2019 خود انتخاب‌ها و گزینه‌های بیشتری به این تلویزیون‌ها افزوده است. کاربران با استفاده از برنامه کاربردی الکسا در تلویزیون‌های سازگار ال‌جی می‌توانند از تلویزیون سؤال بپرسند، لوازم‌خانگی هوشمند را کنترل کنند و بیش از ۹۰ هزار مهارت الکسا و خیلی امکانات دیگر را در اختیار داشته باشند؛ همه این کارها بدون نیاز به دستگاه جانبی و جداگانه میسر می‌شود. تلویزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی می‌توانند صدها فرمان صوتی و درخواست‌های پیچیده‌تر از قبل را به لطف وجود فناوری پیشرفته‌تر تشخیص صدای مکالمه در هوش مصنوعی ThinQ AI ال‌جی بفهمند.

با استفاده از دستگاه‌های دارای آمازون الکسا، کاربران می‌توانند به قابلیت‌های مختلفی مثل کنترل صدا، اجرای برنامه، متوقف کردن، شروع کردن و جلو زدن برنامه، دسترسی داشته باشند و درعین‌حال کانال‌ مدنظرشان را انتخاب کرده و به جستجوی محتوای موردنظر خود بپردازند.

کاربران می‌توانند قابلیت‌های پیشرفته صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی را به‌وسیله ویژگی‌های منحصربه‌فرد الکسای آمازون روی تلویزیون‌های دارای هوش مصنوعی ال‌جی تجربه کنند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به انگلیسی گفت: «الکسا، صدای تلویزیون در هال را زیاد کن» و یا «الکسا کانال تلویزیون را به کانال شبکه National Geography تغییر بده». همچنین می‌توان برنامه خاصی را روی تلویزیون اجرا کرد. مثلاً گفت: الکسا از ال‌جی بخواه تا یوتیوب را روی تلویزیون داخل اتاق‌خواب اجرا کند.» این کار بدون نیاز به صحبت کردن از طریق ریموت کنترل جادویی ال‌جی (Magic Control) قابل‌اجرا است.

به‌علاوه تلویزیون‌های امسال OLED و مدل‌های منتخب از NanoCell ال‌جی از AirPlay 2 و HomeKit اپل برای پخش آسان محتوای صوتی و تصویری آنلاین و اتصال به لوازم‌خانگی هوشمند اپل پشتیبانی کنند. پشتیبانی از فناوری AirPlay 2 اپل در تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا بدون هیچ زحمتی فیلم، موسیقی و عکس را از طریق برنامه کاربردی تلویزیون اپل به‌صورت مستقیم در تلویزیون هوشمند ال‌جی پخش کنند. فناوری HomeKit اپل نیز پشتیبانی می‌شود و مشتریان می‌توانند تجربه مشاهده خود را با کمک Home app و Siri به‌راحتی کنترل کنند.

خلاصه با تلویزیون‌های ال‌جی فقط کافی است لم بدهید و از تلویزیون چیزی بخواهید. بدون تکان دادن دست یا بلند شدن از جای خود، همه‌چیز آن‌گونه که می‌خواهید انجام می‌شود. به همین راحتی!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]