اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275215444

با مشارکت بیمه دی

مسافران جزیره کیش بیمه می شوند

کد: 1395051275215444

https://goo.gl/CXZPBF

، تهران , (اخبار رسمی): مسافرین جزیره کیش در تابستان 95، تحت پوشش بیمه دی قرار خواهند گرفت.

مسافران کیش

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ پیرو امضای تفاهم نامه همکاری بیمه دی با موسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش از 15 تیرماه تا پایان شهریور 95 مسافرین ورودی به جزیره کیش تحت پوشش بیمه دی قرار می گیرند.

بنا بر این گزارش، از بخش های این قرارداد و تفاهم نامه می توان به : صدور 500 هزار فقره بیمه نامه ی حوادث انفرادی سه روزه برای مسافرین ورودی به کیش ، پخش تیزر بیمه دی در سالن اصلی جشنواره، تبلیغات محیطی بیمه دی در فرودگاه ، نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و ارسال پیامک برای مسافرین اشاره کرد.

قابل ذکر است که به موجب این تفاهم نامه در طول جشنواره تابستانی 78 روزه کیش، مسافرین ورودی به این جزیره تحت پوشش بیمه درما، فوت و نقص عضو ( با سرمایه پنج میلیون و یک میلیون ) قرار  خواهند گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دی

بیمه­ دی در سال 83 با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی بیمه ، با شماره ثبت 241511 در ادراه ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان متخصص و متبحر صنعت بیمه و همچنین گسترش شبکه فروش خود در تمامی نقاط کشور با سرلوحه قراردادن شعار تعهد ،تخصص و نوآوری به طور مستمر سعی در ارایه خدمات بهینه و مطلوب به عموم مردم خود را نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه