اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275235355

با مجوز بانک مرکزی آغاز شد

خرید‌ و فروش ارز آزاد در شعب بانک سامان

کد: 1395051275235355

https://goo.gl/oq00pY

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، خرید و فروش ارز در تمام شعب خود را آغاز کرد.

شعبه بانک سامان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مدیریت بین‌الملل این بانک گفت: بانک سامان که در سال‌های گذشته یکی از بانک‌های برتر کشور به‌ ویژه در زمینه تأمین مالی غذا و دارو بوده است، هم‌راستا با سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در راستای ایجاد ثبات در بازار ارز کشور، براساس نرخ معاملاتی آزاد سامانه سنا اقدام به خرید و فروش ارز می‌کند.

قابل ذکر است؛ تمام افرادی که دارای اظهارنامه صادراتی و نمایندگی دیپلماتیک باشند، همچنین سرمایه‌گذاران خارجی و پیمانکارانی که کارفرمای خارجی دارند، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک در سراسر کشور اقدام به فروش ارز در اختیار خود کنند.

این گزارش حاکی است، بانک ارز خریداری‌شده را از طریق صرافی به بانک‌های دیگر و در قالب مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی به فروش می‌رساند.

گفتنی است، نرخ خرید‌ و فروش ارزها به‌صورت ساعتی و برمبنای معاملات ثبت‌شده در سامانه سنا به نشانی www.sanarate.ir توسط صرافی‌های مجاز کشور تعیین می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه