اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051375785423

با سفرمعاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد به اهواز انجام شد

دلجویی از خانواده متوفیان دیالیزی خوزستان

کد: 1395051375785423

https://goo.gl/a38T7l

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته‌امداد حقوق قانونی بازماندگان خانواده‌های متوفی دیالیزی خوزستان را پیگیری می کند.

دلجویی از خانواده متوفیان دیالیزی خوزستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)،فاطمه رهبر،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به فوت سه نفر از مددجویان در بیمارستان سینا گفت: کمیته‌ای جهت رسیدگی به این امر با هماهنگی مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان و نماینده‌ای از کمیته امداد در کمیته اصلی تشکیل می‌شود و موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار می دهد تا اقدامات لازم برای استیفای حقوق قانونی آنان به عمل آید. بعد از بررسی پزشکی قانونی و مراجع قضایی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

 رهبر  با اشاره به دستور سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد مبنی بر پیگیری وضعیت خانواده های بیماران دیالیزی متوفی در این استان گفت: نزدیکی این بیمارستان به محل سکونت  آنان امری طبیعی است برای اینکه درطول دوران بیماری  به این بیمارستان مراجعه کنند بطوری که یکی از این افراد به مدت هشت سال برای درمان به این بیمارستان مراجعه داشته است.

وی اظهار کرد: هدف ما از این سفر، دلجویی از بازماندگان این افراد است که با توجه به مددجو بودن آنان، از لحاظ حقوقی وظیفه‌ای بر دوش کمیته امداد است که باید به نحوه احسن انجام گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به مذاکره انجام شده  با رئیس بیمارستان سینا، افزود: رئیس بیمارستان با ارائه گزارش کاملی از وضعیت بیمارستان و بخش دیالیز آن اعلام کرده است که روزانه 85 بیمار دیالیزی به این مرکز درمانی مراجعه می کنند که این سه نفر نیز همانند دیگر بیماران دیالیزی از خدمات این بیمارستان استفاده کرده اند. بعد از بررسی های انجام شده ورود ویروس به بدن این افراد منجر به فوت آنان شده است.

رهبر ادامه داد: کمیته امداد نیازهای مادی در جهت هزینه‌های کفن و دفن و هزینه های جانبی این خانواده ها را پرداخت می کند. با توجه به اینکه افراد جوان و فاقد شغل در بازماندگان این خانواده ها است با هماهنگی که با مسئولان استانی کمیته امداد صورت گرفته است. مساعدت و تسهیلاتی جهت اشتغال این افراد فراهم خواهد شد.یکی از این خانواده ها فاقد مسکن است  و کمیته امداد یکی از واحد های مسکونی درحال ساخت را به آنان تحویل می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه