اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221595423

۱۶۰ هزار خانوار مددجو فاقد مسکن هستند

کد: 13951027221595423

https://goo.gl/wttxRL

، تهران , (اخبار رسمی): یک میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار در سطح کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد ۱۶۰ هزار خانواده فاقد مسکن و بیش از ۳۰۰ هزار خانواده در مناطق روستایی دارای مسکن نامناسب و غیرمقاوم هستند.

۱۶۰ هزار خانوار مددجو فاقد مسکن هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهندس ابراهیم بازیان، مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد این خبر را اعلام کرد و گفت: امیدوارم با همکاری دستگاه های متولی گام های موثرتری برای خانه دار شدن نیازمندان برداشته شود.
مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد، با اشاره به اینکه متولی تامین مسکن محرومان در کشور بنیاد مسکن است که ظرفیت های خوبی به صورت مستقیم و غیرمستقیم دارد مطرح کرد:کمیته‌‌ امداد بر اساس استانداردهای روز تمامی مراحل ساخت، مقاوم سازی و بهسازی منازل مددجویی را تحت نظارت کامل قرار می دهد تا سرپناهی مستحکم برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شود .
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی