اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376474750

سامانه شهراه , تجلی حقوق شهروندی

کد: 1395051376474750

http://goo.gl/lS9AWj

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، سامانه شهراه را از مهمترین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در احترام به حقوق شهروندان برشمرد.

سامانه شهراه , تجلی حقوق شهروندی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به راه اندازی سامانه مذکور در سایت اداره کل این استان و تبلیغات میدانی روی این سامانه درساختمانهای ادارات ستادی در راستای اطلاع رسانی به ارباب رجوع، گفت: شهراه راهی به سوی شهروندان با تسریع در ارائه خدمات به مردم است.

وی افزود سامانه مذکور با هدف عملی کردن رعایت حقوق شهروندی در بستر الکترونیکی راه اندازی شده است و خدمات به شهروندان و دسترسی آزاد به اطلاعات و اصلاح فرایندها از اهداف اولیه این سامانه بوده است.

محمدزاده گفت: در بسیاری از مسائل و مشکلات روزانه و جاری از قبیل حوزهای املاک، زمین، مسکن، حریم راه و... مجموعه راه و شهرسازی استان تهران به واسطه فعالیت های ذاتی خود به صورت مستقیم با مردم سروکار دارد که با اجرای چنین سامانه هایی , علاوه بر صرفه جویی در وقت ارباب رجوع , در راستای رفع مشکلات شهروندی گامهای ارزنده ای برداشته می شود.

وی با تاکید به عزم مجموعه راه و شهرسازی استان تهران در انجام فرآیندهای درخواست شهروندان از طریق سامانه مذکور گفت: سامانه شهراه نمود بارز خدمات دولت الکترونیک است و این سامانه از سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یا مراجعه به سامانه:  shahra.mrud. irnvo قابل دسترسی است.

لازم به ذکر است: هم اکنون در این سامانه خدمات پرتقاضای حوزه راهداری، ریلی، هوایی و مسکن و شهرسازی ایجاد شده و قابل دسترسی و پی گیری است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان