اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051476625499

معاون امور بین الملل اتاق ایران خبرداد

ورود سرمایه گذاران لوکزامبورگ به حوزه بانکی

کد: 1395051476625499

http://goo.gl/HHVTdO

، تهران , (اخبار رسمی): فرهاد شریف در دیدار با همتای لوکزامبورگی خود، بر همکاری اتاق ایران جهت پذیرش هیات، هماهنگی ملاقات های موسسات بانکی و مالی اعلام آمادگی کرد.

ورود سرمایه گذاران لوکزامبورگ به حوزه بانکی

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، فرهاد شریف، معاون امور بین الملل اتاق ایران در دیدار با ژانو اربلدینگ مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی لوکزامبورگ، ضمن تاکید بر آمادگی اتاق ایران جهت پذیرش هیات، از همکاری ها برای دعوت از فعالان اقتصادی و بانک های خصوصی کشور خبر داد و گفت: یکی از اهداف اتاق ایران تسهیل روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای مشتاق به ارتباط با بخش خصوصی کشور است.

معاون امور بین الملل اتاق ایران، قابلیت سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و امکان جذب سرمایه های خارجی را بستری برای آغاز همکاری های مشترک با لوکزامبورگ عنوان کرد و افزود:  با استفاده از تجربیات لوکزامبورگ و روش های نوین مدیریت مالی می توان فعالیت های مفیدی در جهت همکاری های مشترک در سازمان بورس به انجام رساند

اربلدینگ مدیر اموربین الملل اتاق بازرگانی لوکزامبورگ، صنایع فولاد، خودروسازی، خدمات هوایی، مهندسی و خدمات فضایی و آی تی سی را زمینه های همکاری بین دو کشور عنوان کرد وگفت: در ترکیب این هیات شرکت های مطرح و با تجربه لوکزامبورگ برای حضور در بازار ایران و سرمایه گذاری برای انجام پروژه های کریدور جنوب به شمال و شرق به غرب حضور دارد.

وی افزود: هیات اقتصادی و سرمایه گذاری لوکزامبورگ قصد دارد از 26 مهرماه به مدت 10 روز در تهران برای یافتن زمینه های همکاری مشترک و سرمایه گذاری مذاکراتی را انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]