اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677415355

قائم مقام مدیر عامل بانک سامان:

بانکداری در ایران جزو مشاغل سخت است

کد: 1395051677415355

http://goo.gl/9JMXe2

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام مدیر عامل بانک سامان گفت: نسبت دادن تمامی مشکلات به شبکه بانکی درست نیست و بر خلاف تمام دنیا به نظر من کار بانکداری در ایران جزو مشاغل سخت است.

بانکداری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، رضا آقا بابایی در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: افزایش سطح اعتماد عمومی به شبکه بانکی یکی از رسالت های مهم خبرنگاران در جامعه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاری یکی از کارهای سخت و زیان آور است افزود: شغل بانکداری و کار بانکی بر خلاف دنیا در ایران نیز می تواند جزو کارهای سخت و زیان آور به شمار آید.

آقا بابایی در ادامه به مسائل مورد بحث درباره بانک ها پرداخت و افزود: یکی از محورهایی که در دو سال اخیر زیاد بر روی آن در رسانه ها بحث شده است، موضوع بنگاهداری بانک هاست.

وی ادامه داد: باید بررسی شود که فروش سهام بانک ها در بنگاه ها چه تاثیری در روند رشد و تولید اقتصاد کشور و تورم و غیره دارد؟به نظر می رسد این موضوع تاثیر و حرکت مثبتی بر روی مسائلی چون تورم و تولید و اشتغال ندارد.

قائم مقام مدیر عامل بانک سامان اظهار داشت: مطرح کردن برخی مسائل درباره نظام بانکی هیچ تاثیری بر اقتصاد ندارد و نباید تجربیات ناموفق دهه های 60 و 70 را تکرار کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه