اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677695632

درباره عطرهای ماندگار PENHALIGON'S بدانید

پنهالیگُنز؛از عطرحمام تا ساخت عطر قرن

کد: 1395051677695632

http://goo.gl/I8B1Zw

، تهران , (اخبار رسمی): عطرهای با کیفیت و خلاقانه پنهالیگُن که یک قرن است ساخته و در این سال ها همچنان عرضه می شوند.

ماندگار معرفی خانه ی عطر (پنهالیگُنز PENHALIGON'S)

به گزارش روابط عمومی لوکس بایر، روزگارانی که خورشید در مرزهای امپراطوری بریتانیای کبیر غروب نمی کرد؛یکی از خیابان های لندن که بین ساختمان های دولتی و غذا خوری های اشراف زادگان واقع بود ؛محل کار آرایشگری موفق بنام "ویلیام پنهالیگُنز" بود که به لطف همسایگی با حمام های مشهور ترکی کسب و کار پر رونقی در اختیار داشت.نام این خیابان که به تقاطع قدرت شهرت داشت؛ "ژِرمین" بود و ویلیام که در آن روزها آرایشگر خوشنام و معتبری بود؛در محل کارش پذیرای رهبران و صاحب منسبان کشور بود.

بر اساس این گزارش، پنهالیگُن مردی شوخ طبع،خوش مشرب و بسیار خلاق بود که امور غیر معمول و عجیب همیشه توجه او را به خود جلب می کردند و موجب ایده پردازی های جالب و خاص وی می شدند.یکی از این موارد بخار و رایحه ی گوگرد مانند بر خاسته از حمام های ترکی همسایه ی وی بود.ویلیام به منظور پیگیری جدی و تمرکز بیشتر روی ایده های خویش در سال 1870 خانه ی پنهالیگونز را تأسیس کرد .

اگرچه ساخت دو عطر "او دِ وِر وِین" و "اکسترکت آو لایم" را به این سال نسبت می دهند اما با الهام از بخور گوگردی حمام های ترکی و به احترام و افتخار مشتریان اشرافی و متمول خویش؛نخستین عطرش را در سال 1872 تحت عنوان "حمام بوکِی" تولید نمود.عطر مردانه ای که غنی و نا متعارف است و با گذشت یک قرن از تولید آن هنوز هم به حیات خود ادامه می دهد و محبوب است.

 موفقیت آن روزهای حمام بوکِی؛ نام ویلیام را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت و این موفقیت؛اعتماد بنفس و جسارت بیشتری جهت ایده پردازی ها و نو آوری های تازه به او داد.از همین رو در سال 1902 عطر "بِلِن هایم بوکِی" به در خواست دوک بِلِن هایم ساخته میشود.اثری ساختار شکن که با کنار زدن شیوه های مرسوم تولید عطرهای گل بوی آن ایام؛با استفاده از آکورد مرکباتی دلبرانه در کنار نوت های ادویه ای و چوبی؛رایحه ای افسونگر خلق می‌کند که در آن دوران بسیار متفاوت و بدیع بود.این عطر پر فروش ترین عطر خانه محسوب می‌شود و همچنان به افسونگری های خود ادامه می دهد.

جالب است که دیگر اطرافیان دوک بِلن هایم نیز علاقه ی بسیاری به این عطر داشتند که از این میان می توان به "وینستون چرچیل" اشاره نمود.

عطرهای با کیفیت و خلاقانه ی پنهالیگُن در این سال ها همچنان عرضه می شوند که دو نمونه ی موفق و شگفت انگیز آن عبارتند از عطر زنانه ی "کُرنیوبیا" که در سال 1910 عرضه شد و ترکیبی جسورانه از آکوردهای گل بو،مرکباتی و عنبری؛این عطر را به جایگاه رفیعی رساند.همچنین عطر مردانه ی چوبی و گیاهی "انگلیش فِرن" با تم صابونی قدرتمند خود در سال 1911 عرضه شد که وجه دیگری از خلاقیت های این برند را به نمایش گذاشت.

برای مشاهده محصولات پنهالیگونز در سایت لوکس بایر به این صفحه مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس