اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677914750

سخنگوی کمیسیون عمران مطرح کرد

تلاش مجلس برای تامین مالی پروژه های ریلی

کد: 1395051677914750

http://goo.gl/nQZgTT

، تهران , (اخبار رسمی): سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: مجلس می داند که برای اصلاح زیر ساخت ها و ارتقای کیفیت در حوزه های حمل و نقلی به ویژه صنعت ریلی ، باید به دولت زمان داده شود.

تلاش مجلس برای تامین مالی پروژه های ریلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ؛ صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که نمایندگان مجلس هیچگاه حمایت های خود از بخش حمل و نقل را دریغ نکرده اند، گفت: اولین جلسه کمیسیون عمران پس از آغاز به کار مجلس دهم با وزیر راه و شهرسازی و معاونان آن بوده که خوشبختانه در این جلسه درباره تمامی بخش های حمل و نقلی به خصوص حوزه ریلی کشور برگزار و اینکه مجلس بایستی چه حمایت هایی از این بخش زیر بنایی داشته باشد، بحث و گفتگو شد.

وی افزود: خوشبختانه مجلس برای حوزه ریلی اهمیت ویژه ای قائل است و نسبت به برنامه ها و پروژه های آتی این حوزه و هم برای تامین منابع مالی آن تلاش می کند.

بدری تصریح کرد: وجود برخی مشکلات در حوزه ریلی انتظار دست اندرکاران و مسئولان صنعت ریلی را از نمایندگان کمیسیون عمران و همچنین برنامه و بودجه بیش از پیش افزایش داده است.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به اینکه انتظار مجلس از بخش ریلی و مسئولان آن این است که برنامه ها و سیاست های خود را کارشناسی و در جهت ارتقای خدمات ریلی و رفع موانع اجرایی کنند، اظهار کرد: اگر قرار است این صنعت متناسب با نیاز مردم پیش برود دولت باید تلاش بیشتری بکند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: مجلس می‌داند که برای اصلاح زیر ساخت ها و ارتقای کیفیت در حوزه های حمل و نقلی به ویژه صنعت ریلی، باید به دولت زمان داده شود و ما به عنوان نمایندگان مردم آماده هرگونه همکاری با دولت هستیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان