اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677945435

معاون سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد

ورود سازمان بنادر به رقابت جهانی

کد: 1395051677945435

http://goo.gl/3NPKVh

، تهران , (اخبار رسمی): معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادرودریانوردی گفت: سازمان از جمله ارگان های مهم اقتصادی کشور در بعد بین المللی باید در سطح استاندارد بین المللی باشد تا بتواند رقابت جهانی را رقم بزند.

اقدامات سازمان بنادر بایدبین‌المللی باشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی در مراسم معارفه اش به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سال ها در استان ساحلی مسئولیت داشته و با مسائل این سازمان آشنا است، گفت : سازمان بنادر از جمله ارگان های مهم اقتصادی کشور در بعد بین المللی است، به همین دلیل اقداماتی که در این سازمان انجام می گیرد باید در سطح استاندارد بین المللی باشد تا بتواند رقابت جهانی را رقم بزند.

معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع با تأکید بر اینکه طرح، برنامه ریزی و بودجه، محور و عمود سازمان بنادر و دریانوردی است، گفت : تلاش می کنیم با ترسیم اهداف کلان و با سرعت و شتاب بیشتری، برای حل و فصل مسائل گام برداریم.

آرامی که سابقه نمایندگی مردم بندرعباس در مجلس نهم شورای اسلامی را دارد، توضیح داد : سعی می کنیم با تعامل بهتر با مجلس به ویژه کمیسیون های تخصصی، هم به رفاهیات پرسنل و هم جهت حل و فصل مشکلات سازمان در حوزه منابع انسانی و مالی اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

عضو جدید هیأت عامل سازمان بنادر با اشاره به بخش منابع انسانی و رفتار سازمانی به عنوان یکی از اولویت ها، گفت : سازمان بنادر و دریانوردی به لحاظ تشکیلات یک سازمان پیچیده است؛ از این رو باید به رفتار سازمانی در این مجموعه توجه جدی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر آرامی همچنین در ادامه بر «بروز خلاقیت های سازمانی» «اعتمادسازی» به عنوان هنر مدیران ارشد تأکید کرد و از ارائه راهکار جهت افزایش کارایی، بهره وری و اثربخشی در حوزه نیروی انسانی خبر داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بنادر و دریانوردی

آئین نامه های معاملات مالی در تاریخ 24 خرداد ماه 1349 و آئین نامه استخدامی سازمان بنادر و کشتیرانی در تاریخ 6 مرداد 1349 مورد تصویب شورای عالی سازمان قرارگرفت و این سازمان در سال 1353 مجددا از وزارت دارایی منتزع و به وزارت راه وترابری انتقال یافت. به موجب مصوبه مورخ 10/2/1387 مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان که طی نامه شماره 79/12223 مورخ 29/02/1387 به مجلس شورای اسلامی واصل گردید. نام سازمان بنادر و کشتیرانی به سازمان بنادر و دریانوردی تغییر یافت و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر سازمان بنادر و کشتیرانی عیناً در سازمان بنادر و دریانوردی حاکم و جاری گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان