مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد برگزار می کند

دوره های موزه شناسی ویژه کودکان

کد: 1395051778130050

http://goo.gl/tDqnxa

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد، به منظور آموزش و آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم موزه و میراث فرهنگی دوره های موزه شناسی و موزه داری ویژه کودکان برگزار می کند.

دوره های موزه شناسی ویژه کودکان

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، نیاورانی مسئول مرکز برنامه ریزی بازدید هدفمند کودکان و نوجوانان در این باره گفت: با توجه به اینکه نسل امروز موزه ها به رویکرد آموزشی و پویایی موزه توجه زیادی نشان می دهد،  لذا موزه ها باید مکان هایی برای آموزش کودکان و نوجوانان باشد و اهداف فرهنگی جامعه از طریق موزه ها  به این قشر منتقل شوند . 

نیاورانی افزود: هدف از برگزاری این دوره ها پرورش کودکان ونوجوانانی است که دوست داران موزه و میراث فرهنگی باشند و آشنایی با فرهنگ و تاریخ ایران زمین، کودکان را برای آینده ای بهتر آماده می کند .  

وی اظهارکرد: دوره های آموزشی مذکور تحت عناوین مختلفی چون آشنایی با میراث فرهنگی، آشنایی با موزه و انواع آن، آشنایی با مردم شناسی  و آیین ها و مراسم فرهنگی، آموزش راهنمایی در موزه، بازدید از موزه ها و واحدهای مجموعه سعدآباد و تور طبیعت گردی در سعدآباد توسط اساتید مجرب در امر موزه داری در روزهای یکشنبه هر هفته در مرکز برنامه ریزی بازدید هدفمند کودکان و نوجوانان در مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد برگزار می شود.

این دوره های آموزشی برای عموم رایگان بوده و علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام کودکان در گروه سنی 6 تا 14 سال و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 27940529 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان تهران

اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان تهران براساس برنامه ریزی واعمال نظارت های لازم درخصوص میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی وهنرهای سنتی استان درچهارچوب سیاست های ابلاغی ازسوی سازمان مرکزی ایجاد شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش