اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778544750

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید:

اقدامات نهایی مسکن مهربه عهده شهرداری‌هاست

کد: 1395051778544750

http://goo.gl/rDxa5l

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: در تلاش هستیم با تامین خدمات زیر و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر، این پروژه در تمام شهرهای جدید کشور به پایان برسد.

اقدامات نهایی مسکن مهربه عهده شهرداری‌هاست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محسن نریمان با بیان این که در پایان پروژه‌های مسکن مهر در نهایت این شهرها باید به شهرداران تحویل شود، تاکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید پیشرفت خوبی داشته اند.

وی افزود: با توجه به سیاست دولت یازدهم و وزارت راه و شهرسازی باید همه واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان تحویل داده شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت: تامین خدمات زیر و روبنایی مسکن مهر هزینه‌های زیادی برای دولت دارد، اما موظف هستیم واحدهای مسکن مهر را در شهرهای جدید با این خدمات به متقاضیان تحویل دهیم.

نریمان با اشاره به موقعیت شهر جدید پردیس در نزدیکی شهر تهران به ایرنا گفت: این شهر در حالی که در 15 کیلومتری شهر تهران قرار دارد، اما برای نیازهای شهروندان و ساختمان‌های مسکونی آن باید در این شهر بیش از 135 کیلومتر دیوار حایل ساخته شود.

وی همچنین گفت: شهر جدید پردیس نیز با 400 هزار نفر جمعیت به شهرداری این شهر تحویل خواهد شد.

 در پروژه‌های مسکن مهر که قرار است 2 میلیون و 250 هزار واحد مسکونی در کشور برای متقاضیان ساخته شود بیش از 300 هزار واحد آن در اطراف تهران قرار دارد و دو هفته پیش شرکت شهرهای جدید چهار هزار و 550 واحد مسکن مهر را در شهر جدید پردیس افتتاح کرد.

سعید غفوری مدیر عامل شهر جدید پردیس هفته گذشته اعلام کرد: با توجه به اقدام های انجام شده و برنامه ریزی شرکت عمران شهر جدید پردیس، در هفته دولت شاهد افتتاح یک هزار و 134 واحد مسکن مهر فاز سوم این شهر خواهیم بود که در حال حاضر نیز دارای پیشرفت فیزیکی 96.57 درصدی است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان