اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778914727

در پی اهدای تابلوی نقاشی اثر رها علیپور فرد به انجمن احسان

دست نوازش بر سر خوبان روزگار

کد: 1395051778914727

http://goo.gl/XmdDoq

، تهران , (اخبار رسمی): رها علیپور فرد، با اهدای تابلو پیش قراول راهی است که هنر را به تجلی می‌رساند و این رفتار زبان گویایی است برای اینکه هنر ایران و ایرانی به سوی رستگاری و انسان دوستی رهنمون است.

با قلم مو و رنگ هم می‌توان دست نوازش بر سر خوبان روزگار کشید

رها علیپور فرد، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق- مخابرات از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و کارشناسی ارشد مخابرات - سیستم از دانشگاه علم و صنعت ایران است و علی‌القاعده باید در دنیای فنی و مخابرات به کار  و درس پی او بگردیم و اینکه در گالری نقاشی به همراه دوستانش به عنوان هنرمند و نقاش معرفی می‌شود ریشه در علاقه و تمرین و وقت گذاشتن او از سال 1382 دارد.

موسیقی هم می‌داند و این دانستن تجربه و تمرین هفده ساله را با خود دارد و مشق‌های هنری‌اش را در نواخت پیانو می‌توانی حس کنی و باور کنی که هنرمند است.

اینکه از میان اینهمه هنرمند نقاش ایرانی چرا رها علیپور فرد؟!

و اینکه از میان دوستانش که تابلوهایشان را شانه به شانه هم در گالری غربی برج میلاد تهران بر دیوار نگاه من و ما آویخته‌اند داستان مهرورزی و ارتباطش با انجمن حمایت از بیماران سرطان ایران (احسان) به افتتاحیه گالری نقاشی باز می‌گردد و اهدای یکی از تابلوهای نفیسی که قلم و هنر ایشان بود و هست و اهدایش به انجمن احسان برای نصب در پلی کلینیک تخصصی که احسان در حال ساخت و راه‌اندازی آن. البته با مدد خیرین و حامیان خود است.

رها علیپور فرد،  با اهدای تابلو پیش قراول راهی است که هنر را به تجلی می‌رساند و این رفتار زبان گویایی است برای اینکه هنر ایران و ایرانی به سوی رستگاری و انسان دوستی رهنمون است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی