اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778965632

با ALEXANDRE .J از آغاز تا به امروز آشنا شوید

معماری رایحه‌ها با الکساندر جِی

کد: 1395051778965632

http://goo.gl/AaKBtd

، تهران , (اخبار رسمی): پس از شکل گیری مقدمات و مشخص شدن اهداف کلان، تولید و عرضه نخستین عطر ها آغاز شد و سال 2012 دو مجموعه تحت عنوان "اُ سِنت" و "کالکتِر" معرفی شدند.

معماری روایح با الکساندر جِی از آغاز تا به امروز ( ALEXANDRE .J)

دلبستگی به فرهنگ و هنر به یادگار مانده از گردش قرن ها؛عطش سیری ناپذیر شناحت و یادگیری هرچه بیشتر در زمینه های مختلف هنری؛"توفیق جَبان" را از سنین کودکی شیفته ی هنرهای تجسمی کرد.

او با انگیزه و عشق بسیار به تحقیق و یادگیری در زمینه ی مجسمه سازی،معماری و نقاشی پرداخت و در این بین تجاربی در زمینه ی مد و طراحی لباس کسب کرد.
پس از شکل گیری این مقدمات و مشخص شدن اهداف کلان؛تولید و عرضه ی نخستین عطر ها آغاز شد.در سال 2012 دو مجموعه تحت عنوان "اُ سِنت" و "کالکتِر" معرفی شدند.هر دو مجموعه از داستان ها و افسانه های بزرگ الهام گرفته بودند و روایحی خاص و با کیفیت را ارائه می دادند که با بطری های خوش ساخت و لوکس در کنار بسته بندی های ارزشمند؛توجه علاقمندان عطر را به خود جلب نمود و استقبال خوبی از این آثار تازه وارد و خوش ساخت به عمل آمد.

"اُ سِنت" سه گانه ای متشکل از عطرهایی بنام "اُ سِنت وایت" (OSCENT WHITE)   ،"اُسِنت پینک"(OSCENT PINK) و "اُسِنت بلک"(OSCENT BLACK) بود که ایده ی ساخت آنان از افسانه ی سنگ جادویی که هر فلزی را به طلا تبدیل می کرد؛گرفته شده بود."وایت" عطری یونیسکس بود که با ترکیبی از عنبر،وانیل و صمغ در کنار چوب توجه هر دو جنس را به خود جلب می نمود."پینک" عطری زنانه و اغواگر از ترکیب آکوردهای گل بو و میوه ای است و در نقطه ی مقابل عطر "بلک" قرار دارد که با ترکیب شرقی مردانه ای از مشک،تنباکو و صمغ ها ساخته شده.این سه گانه که مجموعه ی فاخری از روایح غنی و باکیفیت در بطری های گرانبها بود؛موفقیت خانه را در پیمودن ادامه ی مسیر تضمین نمود.

پس از چهار سال فعالیت موفقیت آمیز؛الکساندر جی امروزه در زمره ی طراحان نیشی قرار گرفته که علاقمندان؛پیگیر فعالیت ها و آثار آن هستند و به اعتقاد بسیاری؛دو سال سکوت و کم کاری این خانه؛آرامش قبل از طوفان است و بزودی با معرفی آثار فاخر و هنری خود؛بازگشتی با شکوه خواهد داشت.

طراحان این خانه معتقدند که جهان بی عطر و رایحه؛زیبایی ها و پویایی خود را از دست خواهد داد و به جهانی بی حاصل و پوچ تبدیل می شود.از اینرو همواره در پی الهام گیری و ایده برداری از پدیده های مختلف و رخداد های متنوع؛به اقصی نقاط جهان سفر نموده و ترکیبی از تاریخ،فرم های هنری و فرهنگ های گوناگون را در قالب روایحی عمیق و پیچیده و در پوششی هنرمندانه و ارزنده؛به نمایش می گذارند.

الکساندر جی اعتقاد دارد که بدون استفاده از شیشه های با کیفیت و عدم بکارگیری طرح های هنری و خلاقانه در ساخت بطری عطرها؛از زیبایی و اثر گذاری رایحه کاسته خواهد شد و این امر نا دیده گرفتن حقوق مخاطبان است.از اینرو همزمان با ساخت روایح بدیع و پیچیده؛وقت زیادی صرف طراحی بطری و بسته بندی آثار می شود.

این دیدگاه ارزشمند منتج به عرضه ی آثار هنری قابل تقدیری شده که امروزه خانه ی الکساندر جی را در کنار بزرگان عطر سازی نیش قرار داده و با هموار کردن مسیر موفقیت آن؛طراحان و مدیران برند را به جستجو های بیشتر و رویارویی با چالش های بزرگتر ترغیب می کند.   

 مشاهده تمامی محصولات ALEXANDRE .J  

مشاهده تمامی برند های سایت لوکس بایر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس