اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879235714

6اصل برای یک سفر گروهی ماندگار

کد: 1395051879235714

http://goo.gl/Qe7UUq

، تهران , (اخبار رسمی): با رعایت شش اصل در سفر های جمعی ، تعطیلاتتان را به یاد ماندنی تر کنید.

6اصل برای یک سفر گروهی ماندگار

به گزارش اخبار رسمی ،به  نقل از روابط عمومی شرکت سمگا ،تعطیلات تابستانی فرصتی مناسب برای مسافرت، گردش، تفریح  است. در این میان عده ای ترجیح می دهند تمام این کارها را یکجا تجربه کنند و سفرهای دسته جمعی مجالی فراهم می سازد تا هم دوستان و اقوام دور هم جمع شوند و هم لذت با هم بودن را درک کنند. مسافرت رفتن با کسانی که دوست شان داریم لذت بخش است، اما گاهی اوقات مسافرت های دسته جمعی موجب خستگی و به وجود آمدن کدورت بین اقوام نیز می شود که در صورت رعایت نکردن بعضی اصول، طبیعی به نظر می رسد. با توجه به این موضوع رعایت مسائلی در سفرهای دسته جمعی  ضروری به نظر می رسد، که قبل از سفر، آشنایی با آنها خالی از فایده نیست.
اول:تقسیم کار
قبل از سفر وقتی افراد در حال برنامه ریزی برای سفر هستند، باید از ابتدا وظایف تقسیم شود زیرا بر اثر تقسیم نادرست وظایف مسئولیت بیشتری برعهده یک عده می افتد و نمی توانند از ایام تعطیلات و سفر خود بهره کافی ببرند.
دوم:سلیقه های متفاوت
به دلیل تفاوت علایق و سلایق افراد با یکدیگر بهتر است قبل از سفر خواسته های هر شخص در نظر گرفته و طوری برناماه ریزی شود که همه به آنچه می خواهند در طول سفر برسند. اگر قرار است به شهر یا کشور دیگری سفر شود و از مکان های خاص تفریحی و تاریخی بازدید به عمل آید، هر شخصی باید بتواند به جایی که دوست دارد سر بزند و به تفریحات مورد علاقه اش برسد. حتی بهتر است سلایق و عادات غذایی، مکان خواب و بسیاری از عادات دیگر بشری در نظر گرفته شود.
سوم :حفظ حریم شخصی
وقتی همراه گروه زیادی هستید، اگر چه به شما خوش می گذرد، اما مطمئناً به زمان هایی هم برای تنها بودن نیاز دارید. هر فردی انتظار دارد از تعطیلات نهایت استفاده را برده و به آرامش برسد. بهتر است در مسافرت های دسته جمعی نیز زمان های مشخص شده ای را برای خود در نظر بگیرید تا به علایق خود برسید. به عنوان مثال در آرامش مطالعه کنید، در طبیعت قدم بزنید، ورزش کنید، موسیقی مورد علاقه تان را بشنوید و…
جهارم :کاهش توقعات
وقتی در جمع هستید، لازم است انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید. همان طور که گفته شد اگر از ابتدای سفر برنامه ریزی داشته باشید، همه به کارها و علایق مورد نظر می رسند، اما گاهی همه چیز همان طور که پیش بینی شده پیش نمی رود و بهتر است فردی که در گروه قرار گرفته، برای آسایش خود و دیگران انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد.
پنجم :احترام به عقاید همسفران
در طول سفر گفتگوهای زیادی بین افراد به وجود می آید. قرار نیست هیچ چیز به دیگران ثابت شود. بهتر است به عقاید و سخنان دیگران احترام گذاشته شود تا از هر گونه سوء تفاهم جلوگیری به عمل آید. ثابت کردن خود به دیگران نه فقط موجب ایجاد تنش در جمع می شود، بلکه هیچ کس نمی تواند به اندازه کافی از سفر لذت ببرد. ممکن است همسفران شما علایق و اعتقاداتی داشته باشند که مورد پسند شما نباشد، اما این بدان معنا نیست که باید عقاید خودتان را به آنها بقبولانید.
ششم :کودکان در سفر
اگر در جمع همسفران کودکان نیز هستند، خود را برای خیلی موارد باید آماده کنید مواردی همانند کنار آمدن با بهانه گیری، گریه کردن و بازیگوشی های کودکانه. چنانچه این موارد شما را آزار می دهد بهتر است تعطیلات خود را با دوستان و اقوام دیگری بگذرانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سمگا

هلدینگ گردشگری نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری کشور می‌باشد که به عنوان اولین عضو بخش خصوصی ایرانی به عضویت سازمان جهانی جهانگردی(UNWTO) درآمده است. مهمترین هدف آن انتفاع سهامداران و توسعه صنعت گردشگری کشور و سرمایه‌گذاری در این بخش از طریق مشارکت عمومی و فراهم کردن فضایی است که علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اعم از داخلی و خارجی بتوانند نقشی مناسب درتوسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور ایفا نمایند. شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) با هدف اولیه انسجام‌بخشی به فعالیت‌های حوزه گردشگری و توسعه این صنعت و کسب درآمد از این طریق در تیرماه سال 1388 با سرمایه اولیه 200 میلیارد ریال تأسیس، و در جایگاه نخستین هلدینگ خصوصی گردشگری ایران ایفای نقش می‌نماید. این شرکت با پذیرش در بازار فرابورس ایران از اسفندماه 1389 به عنوان یک نهاد مالی، در راستای توسعه کسب و کار و صنعت گردشگری با مشارکت گسترده سهامداران سرمایه خود را به 800 میلیارد ریال افزایش داده است و توانسته فعالیت‌های خود را در بازار سرمایه و کلیه بخش‌های زنجیره ارزش صنعت گردشگری گسترش دهد و در ادامه این مسیر نیز در نظر دارد با افزایش سرمایه تا 2،000 میلیارد ریال منابع لازم جهت نیل به اهداف خود را تأمین نماید. سمگا در جایگاه نخستین شرکت خصوصی عضو سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، همواره با‌ نگاه به بازارهای بین‌المللی حرکت کرده‌است و از آغاز سعی نموده با جلب همکاری‌های بین‌المللی به توسعه کسب‌وکار خود بپردازد. بهره‌برداری از منابع انسانی متخصص و با تجربه، منابع مالی در دسترس و همچنین سهولت و سرعت در عملیاتی کردن برنامه‌ها، از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد سمگا در خصوص دست‌یابی به اهداف شرکت می‌باشد. ارزش‌های بنیادینی که استراتژی‌های شرکت سمگا بر آن استوار بوده همچون مدیریت بر مبنای علم، پیشرو بودن، کیفیت خدمات، مشتری مداری، کرامت انسانی و ارتقاء فرهنگ و هنر ایرانی همواره مبنای عمل مدیران و کارکنان این هلدینگ در راستای نیل به اهداف شرکت می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی