اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484225714

بزرگترین هتل دنیا را بشناسیم

کد: 1395052484225714

http://goo.gl/lqsJxC

، تهران , (اخبار رسمی): هتل ابرج کودا با بیش‌از 10هزار اتاق و سوئیت اقامتی با هزینه‌ای بالغ‌ بر 3.5 میلیارد دلار در مکه حال ساخت است.

بزرگترین هتل دنیا را بشناسیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سمگا ،این هتل متعلق به وزارت دارایی و اقتصاد عربستان سعودی است و با داشتن 12 برج در کنار ساختمان اصلی هتل و داشتن 10هزار اتاق و بیش‌ از 70 رستوران از مسافران ورودی به این شهر میزبانی می‌کند.

طبق پروژه تدوین شده، هتل مساحتی حدود 1.4میلیون مترمربع دارد و طبقات اصلی این مجموعه به مهمانان ویژه و سلطنتی اختصاص می‌یابد. تعدادی سکوی فرود هلی‌کوپتر نیز در این هتل تعبیه شده‌اند تا مسافران اختصاصی بتوانند به آسانی به بخش‌های مختلف هتل دسترسی داشته باشند. هتل ابرج کودای، نه تنها عنوان بزرگ‌ترین هتل جهان را براساس تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌هایش دراختیار دارد، بلکه بزرگ‌ترین گنبد جهان را نیز روی بلندترین برج این مجموعه به نام خود ثبت می‌کند.

گردشگران با رزرو هتل کودای به ویژگی‌های منحصربه فرد آن دست می‌یابند، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استخرهای کاملا لوکس و مدرن، مراکز تفریحی، مراکز ماساژ درمانی متعدد و ترانسفر با خودروهای سوپرلوکس اشاره کرد. طراحی داخلی هتل را یک شرکت انگلیسی به نام Areen Hospitality انجام می‌دهد که به سبب توجه دقیق به جزئیات و طراحی‌های مجللی که پیش از این داشته، مشهور است.

طبق پیش‌بینی‌ها قرار است این هتل در سال 2017 افتتاح شود، اما مشکلات اقتصادی می‌تواند افتتاح آن را تا سال 2018 به تاخیر بیندازد. بدون شک ساخت این هتل 5 ستاره و سوپر مدرن، تحولی بزرگ در صنعت گردشگریعربستان و شهر مکه به دنبال دارد و می‌تواند تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مکان‌های اقامتی برای میلیون‌ها گردشگر ورودی به این شهر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سمگا

هلدینگ گردشگری نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری کشور می‌باشد که به عنوان اولین عضو بخش خصوصی ایرانی به عضویت سازمان جهانی جهانگردی(UNWTO) درآمده است. مهمترین هدف آن انتفاع سهامداران و توسعه صنعت گردشگری کشور و سرمایه‌گذاری در این بخش از طریق مشارکت عمومی و فراهم کردن فضایی است که علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اعم از داخلی و خارجی بتوانند نقشی مناسب درتوسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور ایفا نمایند. شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) با هدف اولیه انسجام‌بخشی به فعالیت‌های حوزه گردشگری و توسعه این صنعت و کسب درآمد از این طریق در تیرماه سال 1388 با سرمایه اولیه 200 میلیارد ریال تأسیس، و در جایگاه نخستین هلدینگ خصوصی گردشگری ایران ایفای نقش می‌نماید. این شرکت با پذیرش در بازار فرابورس ایران از اسفندماه 1389 به عنوان یک نهاد مالی، در راستای توسعه کسب و کار و صنعت گردشگری با مشارکت گسترده سهامداران سرمایه خود را به 800 میلیارد ریال افزایش داده است و توانسته فعالیت‌های خود را در بازار سرمایه و کلیه بخش‌های زنجیره ارزش صنعت گردشگری گسترش دهد و در ادامه این مسیر نیز در نظر دارد با افزایش سرمایه تا 2،000 میلیارد ریال منابع لازم جهت نیل به اهداف خود را تأمین نماید. سمگا در جایگاه نخستین شرکت خصوصی عضو سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، همواره با‌ نگاه به بازارهای بین‌المللی حرکت کرده‌است و از آغاز سعی نموده با جلب همکاری‌های بین‌المللی به توسعه کسب‌وکار خود بپردازد. بهره‌برداری از منابع انسانی متخصص و با تجربه، منابع مالی در دسترس و همچنین سهولت و سرعت در عملیاتی کردن برنامه‌ها، از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد سمگا در خصوص دست‌یابی به اهداف شرکت می‌باشد. ارزش‌های بنیادینی که استراتژی‌های شرکت سمگا بر آن استوار بوده همچون مدیریت بر مبنای علم، پیشرو بودن، کیفیت خدمات، مشتری مداری، کرامت انسانی و ارتقاء فرهنگ و هنر ایرانی همواره مبنای عمل مدیران و کارکنان این هلدینگ در راستای نیل به اهداف شرکت می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی