اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879365353

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت خبر داد

اجرای سیاست های کاهش سراسری شعب

کد: 1395051879365353

http://goo.gl/XATKsT

، تهران , (اخبار رسمی): حسین زاده گفت: به منظور توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، سیاست هایی به منظور کاهش سراسری شعب بانک قرض الحسنه رسالت اجرایی شده است.

حسین زاده مدیر عامل قرض الحسنه رسالت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمد حسین حسین زاده مدیر عامل این بانک امروز و در نشست خبری که به منظور قدرانی از اصحاب رسانه برگزار شده بود  با تاکید بر سایت های توسعه ای و خدماتی این بانک اعلام کرد: 282 شعبه بانک رسالت در کشور به مردم خدمات ارائه می دهند ضمن اینکه بانک رسالت به سمت بانکداری الکترونیکی حرکت می کند و افزایش تعداد شعب از دستور کار این بانک خارج شده و حتی ممکن است از تعداد شعب کاسته شود.

وی با اشاره به عملکرد این بانک در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بانک قرض الحسنه  ادامه داد:  عملکرد این بانک   در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت می کند و با نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل فعالیت های این بانک در عرصه های اجتماعی و فرهنگی نیز  جلوه بیشتری به خود پیدا کرده است.

وی به ابعاد فعالیت های این بانک اشاره کرد و گفت: بانک رسالت به بدنه دولت متصل نیست و طبعا به درآمدهای نفتی و... نیز وابستگی ندارد و منابع این بانک تنها از طریق مردم تامین می شود.

حسین زاده افزود: بانک رسالت در بخش تسهیلات اعطایی سود ناچیزی (2 درصد) دریافت می کند. 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت ادامه داد: حداکثر میزان تسهیلات پرداختی در این بانک 300 میلیون ریال است این در حالی است که از ابتدای فعالیا این بانک (سال 92) 95 درصد مشتریان این بانک تا زیر 10 میلیون تومان در این بانک اقدام به سپرده گذاری کرده اند و مابقی بالای 10 میلیون تومان سپرده داشته اند.

وی با اشاره به تعداد تسهیلات اعطایی به مردم گفت: تا پایان سال 94 بیش از 1500 وام قرض الحسنه در این بانک به مردم پردخت شده و اعتقاد داریم این بانک به عنوان یک بانک با فعالیت های خرد، موفق عمل کرده است.

حسین زاده در ارتباط با میزان منابع این بانک نیز علام کرد: بانک رسالت در سال 92 و در ابتدای فعالیت خود یک هزار میلیارد تومان منابع داشت که این رقم در حال حاضر به 7 هزار میلیارد تومان رسیده است که این افزایش نشان از توجه و استقبال مردم به امر قرض الحسنه دارد.

وی افزود: بانک قرض الحسنه رسالت به دنبال رونق و توسعه کسب و کار اجتماعی است و به هیچ عنوان سود مدار نیست.

حسین زاده تاکید کرد: بانک رسالت خود را رقیب سایر بانک ها نمی داند و فقط مکمل بانک های دیگر است. این بانک توجه ویژه ای به 80 درصد مردم که در دهک های میانی جامعه زندگی می کنند دارد هم چنین یک درصد از تسهیلات خود را به کارکنان و پرسنل خود اعطاء می کند.

وی در خصوص شباهت این بانک با صندوق کارآفرینی امید و بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: حرکت این موسسات و بانک رسالت بر محور قرض الحسنه است ولی در  شیوه های مدیریت و اجرا با هم متفاوت هستند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از اجرای طرح بانکداری اجتماعی در این بانک خبر داد و گفت: این طرح به محوریت بانک قرض الحسنه رسالت آغاز به کار کرده و با همکاری پژوهشکده پولی ـ مالی و استقبال بانک مرکزی مواجه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش تعداد تسهیلات به سپرده گذاران خود و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را آغاز کرد . این بانک به عنوان اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور با ارائه خدمات نوین بانکی و بسط و گسترش فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت وام های خرد امیدوار است بتواند در افزایش سطح رفاه مردم و جامعه و حل مشکلات و نیازهای ضروری آنها مؤثر واقع شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه