اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100705353

توسط بانک قرض الحسنه رسالت انجام شد

توزیع30 هزار جلد کتاب در سراسر کشور

کد: 13950606100705353

http://goo.gl/x357g5

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت از تهیه و توزیع 30 هزار جلد کتاب درگروه سنی کودک و نوجوان خبر داد.

کتاب

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ مجتبی قادر نظری مدیر روابط عمومی این بانک با اشاره به کاهش سرانه مطالعه و تمرکز قشر کودک و نوجوان بر فضای مجازی،  بانک قرض الحسنه رسالت را حامی فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و گفت­:  قرض الحسنه و مطالعه  هر 2 از فرهنگ های نابی است که توسعه و اجرای آن ها تحولات مشهودی را در جامعه ایجاد می کند.

وی افزود: بانک قرض الحسنه رسالت با تهیه و توزیع 30 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در سراسر کشور  علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در  این قشر سعی در جلب توجه والدین  به اهمیت مطالعات غیر مجازی دارد.

قادر نظری گفت: این طرح بصورت آزمایشی در کشور انجام شده و در آینده ای نزدیک در مقاطع سنی دیگر نیز این امرتداوم پیدا می کند.

وی یادآور شد: این کتاب ها در سراسر استان های کشور توسط شعب بانک قرض الحسنه رسالت در اختیار کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش تعداد تسهیلات به سپرده گذاران خود و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را آغاز کرد . این بانک به عنوان اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور با ارائه خدمات نوین بانکی و بسط و گسترش فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت وام های خرد امیدوار است بتواند در افزایش سطح رفاه مردم و جامعه و حل مشکلات و نیازهای ضروری آنها مؤثر واقع شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب