اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118855353

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت تاکید کرد

ایجاد فرهنگ تعاون مهمترین اقدام دولت درجامعه

کد: 13950618118855353

http://goo.gl/33myF3

، تهران , (اخبار رسمی): تعاونی باید مستقل و روی پا خود بایستد و کمترین وابستگی را به دولت داشته باشد و ایجاد فرهنگ تعاون مهمترین اقدام دولت درجامعه است.

رسالت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت محمدحسین حسین زاده مدیرعامل این بانک، در همایش اندیشه تعاون بر نقش دولت در ایجاد فرهنگ تعاون تاکید کرد.

وی در همایش اندیشه تعاون که به مناسبت دومین روز از هفته تعاون به نام «روز تعاون و تامین مالی» در مجموعه تلاش برگزار شد، گفت: دولت باید به عنوان یک بستر ساز و ابرحمایتی برای تعاونی ها باشد.

او با تاکید براینکه تعاونی ها نباید در ابتدای کار منتظر تزریق بودجه از طرف دولت باشند، اظهارداشت: این تفکر که من تعاونی هستم و دولت باید کمک کند، مانعی جدی برای توسعه و رشد تعاونی هاست.

حسین زاده با تاکید بر به حداقل رساندن نقش دولت گفت: تعاونی باید مستقل و روی پا خود بایستد و کمترین وابستگی را به دولت داشته باشد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در ادامه با اشاره به شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل افزود: توسعه محلی منطقه ای و اشتغال خرد یکی از ابزارهای تحقق این مهم است.

حسین زاده با بیان اینکه اگر این اقدام عملی شود خدمتی بزرگ به اقتصاد کشور شده است، یادآور شد: بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یک نهاد خصوصی و مستقل از دولت حرکت در این مسیر را سرلوحه خود قرارداده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش تعداد تسهیلات به سپرده گذاران خود و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را آغاز کرد . این بانک به عنوان اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور با ارائه خدمات نوین بانکی و بسط و گسترش فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت وام های خرد امیدوار است بتواند در افزایش سطح رفاه مردم و جامعه و حل مشکلات و نیازهای ضروری آنها مؤثر واقع شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | کار و استخدام