اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879874750

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی سازمان ملی زمین مسکن استان گیلان خبر داد

رفع تصرف اراضی ملی استان گیلان

کد: 1395051879874750

http://goo.gl/2GlxvF

، تهران , (اخبار رسمی): فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی سازمان ملی زمین مسکن استان گیلان گفت: بالغ بر 55275.7 متر مربع از اراضی ملی استان گیلان به از 556 میلیارد ریال رفع تصرف شد.

رفع تصرف اراضی ملی استان گیلان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ، سرهنگ شهریار نظمی فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی سازمان ملی زمین مسکن استان گیلان با اعلام این خبر افزود: با اقدام به موقع تیم‌های گشت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و پس از اخذ مجوز قضایی در مجموع، بالغ بر 55275.7 متر مربع از اراضی ملی به ارزش کل 556 میلیارد ریال آزادسازی و به بیت‌المال بازگشت داده شد.

سرهنگ نظمی در خصوص ارزش ریالی رفع تصرفات اخیر در سطح سایر شهرستان‌های استان گفت: بیشترین رفع تصرفات از حیث ارزش ریالی مربوط به شهرستان رشت به مساحت 32798 مترمربع به ارزش 100 میلیارد ریال و کمترین آن در شهرستان ماسال به مساحت 665 مترمربع به ارزش 3 میلیارد ریال بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی سازمان ملی زمین مسکن استان گیلان در خصوص رفع تصرف اراضی ملی گفت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، این اداره کل با تشکیل یگان حفاظت از اراضی بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفین تلاش خواهد کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت‌المال را نخواهد داد.

در پایان سرهنگ نظمی از همه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلام‌های لازم را از طریق اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورده و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان